ÚLTIMES COLLONADES :
» » Suggeriments per retallar..., i no als de sempre

Suggeriments per retallar..., i no als de sempre

fet per: Francesc Puigcarbó a viernes - 30.12.11

Em permeto suggerir al Srs Luis de Guindows i Cristobal Montoro maneres de retallar i estalviar diners sense tocar la butxaca dels de sempre.
En Primer lloc es podria eliminar la Monarquia que en total ens costa uns 60 milions d'euros l'any. A continuació podrien eliminar aquest ens inùtil que són els sindicats que són 240 milions d'euros més malbaratats a l'any. Trencar el concordat amb la Santa Seu i les ajudes a l'esglesia que a més hauria de pagar l'iva com tot fill de veí i aqui ens sortirien uns cinquanta milions més, i ja en portem 350 milions d'euros i encara poder seguir sumant. Eliminar el sou als expresidents del Govern que tenen com l'ombra sense bigoti altres i sucosos ingressos. Suprimir el Senat que ens costa un ou i és més inùtil fins i tot que els Sindicats o la casa Real. Rebaixar un trenta per cent els sous dels parlamentaris i un cinquanta per cent les dietes, així como eliminar l'enorme parc d'automòbils oficials - el més gran d'Europa -. Suprimir també Ministeris estatals duplicats sense funció traspassada a les autonomies. Obviàment suprimir l'elevada despesa en armament de l'exèrcit Espanyol i alguna mesura més que no se m'acut ara. I a Catalunya aplicar tambè moltes d'aquestes mesures així com suprimir les ambaixades, llevat de la de Perpinyà que hi ha el germà d'en Josep Lluís i deixar de subvencionar Eliseu Climent que m'agradaria saber el que ens costa.
Bé, a veure si el Srs. Guindows, Montoro i Mas-Cullel em fan encara que sigui una mica de cas, que el consell és gratuït. De fet, si passes factura tampoc me la pagarien fins ves tu a saber quan.

6 han dit.:

Gabriel dijo...

Posats a retallar que retallin també al "ministerio de defensa".
Quin pressupost té aquest ministerio?
Quan han costat les glorioses missions internacionals de nuestro ejercito a Afganistan i altres indrets?

Miquel dijo...

Pués sin ninguna duda ¡¡¡ Los sindicatos ¡¡¡ y la monarquía ¡¡¡ y después las subvenciones a los partidos políticos ¡¡¡ estoy de acuerdo. salut

Ferran dijo...

60.000 euros diaris, deien avui al TN que costa portar la brossa nuclear espanyola al cementiri nuclear corresponent, a França. Seixanta mil euros diaris! Ho han dit i s'han quedat tan amples. Som uns dats pel cul.

Francesc Puigcarbó dijo...

el Ministeri de Defensa costa molts diners Gabriel, però Espanya també en factura molts en armes de guerra que exporta a paísos en conclicte, als que després hi hem d'enviar soldats perquè amb les nostres armes s'estàn matant.

Francesc Puigcarbó dijo...

Podriem suprimir-ho tot Miquel. Visca l'Anarquía!

Francesc Puigcarbó dijo...

Ferran, ja varen parlar d'aquesta xifra fa temps, no goso multiplicar-la per 365. Dats pel cul i sense vaselina.

 
Copyright © 2011. BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Design by Creating Website. Inspired from Metamorph RocketTheme