Feia dies que el mòbil feia el beneit, el carregaves a primera hora del matí i l'endemà ja estava sense bateria, i això que no el faig servir gens, té deu anys i com no té whatshap ni res d'això, pràcticament està inoperant. Vaig anar a la Plaça d'Espanya on té una botiga en Malik, que no se si és paqui o indi. Total que em vaig quedar una bateria nova, però el rendiment del fòtil seguia sent el mateix, durava un dia i prou, sense trucar, només pel sol fet d'estar engegat,
Avui, innocent de mi, he anat a una botiga de Movistar. Aquesta és la relació dels fets:

-Bona tarda senyoreta, voldria un mòbil nou, el vull senzill, el més senzill que tingui. Mirim els punts a veure per quan em surt...

- Això dels punts ja no és fa, senyor, el més senzill li costarà 22 euros i és tàctil.
- No el vull tàctil senyoreta, ni que faci fotos, ni que tingui internet ni wahtshap. Veurà, és tan senzill com que el vull per trucar i rebre trucades.
- Ho sento senyor, però tots els telèfons que tenim aqui són tàctils, amb internet etc., a més, la seva targeta ja no val per aquests telèfons i n'hi hauria de fer una nova que costa 7 euros amb 50 cts.
- No teniu telèfons que no siguin tàctils?, i saps on en puc trobar?
- Fora que sigui al Corte Anglès o a algun Paqui, a les botigues Movistar no en trobarà.
L'he deixat per inútil i m'he arribat fins a la plaça d'Espanya, en Malik en tenia, i per 20 euros tinc un mòbil SAMSUNG Keystone 2, que deu ser més antic que l'única neuroma del Mariano, però que funciona i serveix pel que jo el vull, trucar i rebre trucades.