Als EUA, el fiscal  principal d'un cas judicial que va acabar en l'empresonament d'un home innocent durant 30 anys ha escrit una sincera disculpa a la víctima, admetent que "estava més interessat en guanyar el cas que en què es fes la justícia ". L'advocat Marty Stroud va dir que és responsable de la condemna injusta de Glenn Ford el 1983 per l'assassinat d'Isadore Rozeman, un joier de la ciutat de Shreveport, EUA

"Vaig participar en el judici de Glenn Ford de principi a fi. Vaig ser testimoni de la imposició de la pena de mort contra ell. Jo creia que s'havia fet justícia", va escriure Stroud. "Hi havia fet la meva feina. Era un dels fiscals i estava orgullós del que havia fet", explica Stroud en una carta citada per 'The Slate'.

Stroud diu que va ignorar algunes pistes que ara creu que hauria d'haver seguit: "Hi havia proves que haguessin exculpat Glenn Ford. L'argument fàcil i convenient és que els fiscals desconeixien l'existència d'aquestes proves, de manera que van quedar absolts de tota responsabilitat per la condemna injusta ". Si jo hagués estat més inquisitiu, potser les proves s'haurien fet públiques anys enrere. Però no ho vaig ser, i la meva inacció va contribuir a un error judicial involuntari", conclou Stroud.

Hi ha un altre fiscal que va del mateix pal, el que us he deixat a l'enllaç del començament, diuen que vol fer mèrits per ascendir, i que millor que petar-se al Barça, o als seus dirigents, i tot per un cas de gelosia del Florindo (que diu el pare), un Florindo al qui per cert ningú investiga mai res dels seus tripijocs de tril·lero professional. Espero que Bertomeu i Rossell tinguin bons advocats, els necessitaràn; no hi ha cas que es perdi si tens un bon advocat (recordeu OJ.Simpson), i menys aquest en que ja s'han pagat 13.5 milions d'euros. Compte! perquè topar amb el Barça és com topar amb l'Esglèsia i el jutge de pentinat antic i el fiscal arribista haurien de tenir-ho en compte. Molt en compte.