Movistar avgda 11 de setembre -

El pare arreglava moltes coses amb un palillo, quan no era vell, clar, en aquell temps encara no hi havia escuradents, però no era un manetes, aquesta és una figura gairebé desapareguda. El manetes era un senyor, senyora, o senyoreta (aquesta és una altra bestiesa d'ara, abans hauria dit un senyor i prou), que ho arreglava tot, des del cotxe, a la tele, la radio, una canonada, pintar el pis, empaperar, etc etc, solia haver-n'hi un a cada família, i la veritat és que era molt útil. Com deia, aquesta figura ja pràcticament desapareguda, ha estat substituïda per l'inútil, o l'incompetent. 
  • Us explicaré un cas il·lustratiu, el vaig publicar a Collonades per error, o potser era allí on havia d'anar:
"Tenim un mòbil, en aquest cas el de la meva senyora, esposa o companya, aquest mòbil no es podia actualitzar, estava la targeta plena; aquest mòbil només té les aplicacions del Whatsapp, Instagram, Facebook, 20 minutos i el temps. A la botiga Movistar de l'Avgda 11 de setembre, el noi que hi havia abans que hi entenia, em va dir que poses una tarja de memòria de 16 megas i mitjançant un programa informàtic em va passar totes les fotos allí, però el problema no es va resoldre, el mòbil seguia estant ple. 
Aquest noi ja no hi és i el que hi ha ara és l'inútil, és el que el dia que varen donar les classes d'atenció al client, ell va fer campana, i aquest pájaru, el clàssic que t'atén de mala gana, desmenjadament, l'única solució que em dóna és ressetejar, esborrar-ho tot, el que no soluciona el problema - després us diré per que -.
Com ja veia que estava perdent el temps, aquest matí he anat a Movistar de l'avinguda de Matadepera, al costat de Pa natural, i ailàs! aquí hi ha un professional, un manetes. Primer li he preguntat si em podien atendre a qualsevol botiga de Movistar, o havia d'anar on havia contractat el telèfon, m'ha dit que no, que em podia atendre. I ho ha fet....



Movistar avgda de Matadepera - on hi ha el professional

El problema era que el telèfon té 8 megas de capacitat i tres les ocupa el sistema operatiu i enmig hi havia una serio d'app's que no es fan servir i que la majoria ja venen amb el mòbil. Aquest noi les ha esborrat i ja hi ha espai de sobres. Així de fàcil, així de senzill, així d'inútil un i així de professional l'altre. I consti que no sóc dels que va a tocar les pilotetes a la botiga cada sis, o sia cada dos per tres.