El cas de la Montse Pérez a la Barceloneta és aïllat, però té a veure amb el món del moviment ocupa, en aquest cas a la inversa, car la ocupa és la pròpia propietaria de la vivenda, aqui us ho expliquen fil per randa.

Dit això, d'una punyetera vegada s'haureia de posar fre al tema dels ocupes per part de l'administració. I quan dic fre, vull dir d'actuar amb celeritat, i és molt simple, pis ocupat, pis desallotjat immediatament per la Policia o els Mossos, amb nens o sense. A l'escala de casa, de 10 vivendes n'hi ha dues d'ocupades, una per que la propietaria va traspassar i no hi ha hereus i l'altre el propietari és a una residencia. Aquestes vivendes han estat ocupades per bandes organitzades de gitanos, i això fa encara més dificil fer-los fora, a més que crea una enorme inseguretat entre la resta de veïns. Qui em garanteix a mi que si me'n vaig quinze dies de vacances no em trobaré el pany canviat i el meu pis ocupat, i de ser així, o pago entre 3 i 6 mil euros, o la ocupació es pot allargar dos anys o més. I això no es pot consentir, genera aquesta indefensió als ciutadans que tenen la seva vivenda, que paguen els seus impostos (ara em bé l'impost sobre bens immobles: 232.88€) no és pot tolerar ni un dia més. Ocupar és un delicte en tots els casos, encara que els ocupes siguin els bancs. Que facin el favor els del Govern de legislar-ho ja, si pot ser abans del setembre, que me'n vaig de vacances, i vull anar-me'n tranquil.