El cost publicitari dels cartells del Pla E


Encara queden a molts pobles els cartells del Pla E, que va servir per asfaltar el que ja estava asfaltat, o remodelar places que no necessitaven remodelar-se i poca cosa, tot plegat, pan para hoy y hambre para mañana, mai millor dit, en el que va ser una simple campanya propagandística de l'erràtic Jose Luís Rodriguez Zapatero, a qui encara no entenc com no li han donat el premi Nobel d'Economía.
Davant de casa van canviar els globus dels llums del carrer, aquells que de tant en tant fins i tot s'encenen a la nit, i teniem dos de cartells o rètols d'aquests, d'unes dimensions considerables, més o menys sis metres d'ample per deu d'alçada. Rètols que van ser col·locats quinze dies després d'haver substituït aquests globus.
El Pla E va ser una barroera manera de malbaratar vuit mil milions d’euros per no res, per rebaixar durant un parell de mesos l’índex de l’atur, dins la línia demagògica i inoperant del possiblement pitjor president del Govern Espanyol. Hi ha una cosa pitjor en un Govern que el fet d’equivocar-se en la presa de les decisions, és el de ser totalment incompetents, i a sobre l’oposició és del mateix o encara pitjor pal, o sigui que el futur el tenim mol negre.
Em preguntava al seu dia quin devia ser el cost dels milers de cartells del Pla E que es varen escampar generopsament per la geografía espanyola Doncs bé, segons informava un digital d'economia, el cost a tot el país dels rètols publicitaris del "Pla E" va ser d'uns 46 milions d'euros. Sense comentaris!
.
Justificació completa

8 comentaris:

  1. Si, si Francesc, cal fer el comentari, o més aviat la pregunta … qui ha cobrat comissió per fer aquesta feina?

    Si diuen que ningú, i que moltes empreses treballen honradament, ho entendre ... i tan que si, però tot plegat fot ferum de podrit.

    ResponElimina
  2. segur que algú aquí hi ha sucat Joan.

    ResponElimina
  3. Lo que más me molesta de Zapatero no es que haga las cosas mal, que las hace, sino su permenente tendencia al engaño de los ciudadanos, y su propensión a creer que nos tiene embaucaos, y que una sola palabra suya bastará para sanarnos. Con todo, Aznar, fue, y es, mucho peor, en mi opinión.

    ResponElimina
  4. Va ser una campanya fruit d’una situació governamental erràtica, feta amb bona fe, però sense que provingui d’una situació de prèvia planificació estratègica, cosa que no saben ni que existeixi. Molts ajuntaments, vist que calia presentar els projectes dintre d’un curt termini, van haver de reunir-se per veure que calia fer per no perdre els diners del programa. Alguns, com que no sabien que fer-ne van fer pentinar el gat i d’altres van construir andròmines immobiliàries innecessàries o van posar semàfors i més semàfors, fins arribar a col•lapsar ciutats enteres, o convertir vies ràpides en calvaris. Una mica és el que hem dit sovint: la reconsagrada autonomia municipal, característica del constitucionalisme de la “España cañí “ i coartada política per encobrir el caciquisme endèmic, ha gestionat allò que hauria d’haver estat al servei d’un projecte comú...I la oposició, ni la d’allà, ni la d’aquí, avui tenen ni eines ni ganes d’esmenar-ho.
    Perdona el rotllo.

    ResponElimina
  5. de acuerdo Pepe, pero Aznar tenia una cosa buena, cuando decia SI era SI y cuando NO, NO, pero ZP está instalado en el SI-NO-NO-SI que desconcierta y nosabes nunca por donde te va a salir, quizás porqué no lo sabe ni él.

    ResponElimina
  6. RAMÓN, El pla E va ser un malbaratament de diners que s'haurien emprat millor donant credits a les petites i mitjanes empreses que els necessitàven i que en certa manera ja haurien sumat llocs de treball.

    ResponElimina
  7. Francesc, ja vens cap on vaig jo: perquè ha d’administrar-ho un ajuntament i no un altre ens, com una empresa –sota control administratiu, es clar i dintyre d’uns objectius estratègics- per exemple.

    ResponElimina
  8. gestors professionals Ramón, no politics, ja n'hem parlat en més d'una ocasiò en les nostres xerrades mantinals.

    ResponElimina