Publicitat d'una secta al Barça


I no em referexo a Unicef que només és un ens inùtil. Hem refereixo a Herbalife la secta miraculosa piramidal, ensarronadora de gent de bona fe, que ven productes de dubtosa utilitat real, per cert segons contracte signat per un altre il·lustre ensarronador Joan Oliver. I és que la pela és la pela. Oi?
.
"El FC Barcelona i Herbalife han arribat a un acord per als pròxims tres anys amb el qual aquesta marca es converteix en patrocinador nutricional oficial del club. A més, Leo Messi serà també la principal icona i la imatge de referència de la marca.
L'entesa ha estat presentat avui pel vicepresident esportiu Rafael Yuste, el director de comunicació Joan Oliver i el president de Herbalife Des Walsh a la sala de premsa del Camp Nou. Yuste ha indicat: "És un líder mundial en productes de nutrició i també destaca per la seva vessant solidària, sobretot amb els nens que no tenen nutrició". I ha reconegut: "Durant la gira passada pels Estats Units varem establir els primers contactes".
El contracte amb el FC Barcelona preveu l'adquisició per part de Herbalife de drets globals d'associació, així com de diferents actius i drets publicitaris del club per promoure la seva marca internacionalment. Segons Oliver, "aquesta acció és una més en la línia d'internacionalització dels patrocinadors del Barça. Cada vegada més el Barça s'ha convertit en una marca global, en una referència a tot el món. Això s'està traduint en un increment de les empreses que volen tenir una relació amb el club ".

8 comentaris:

  1. M'he quedat de pedra.

    Una vegada vaig anar -mig enganyada- a una entrevista i el resultat fou una vesprada amb gent parlant dels miracles d'aquests productes i altra gent que, com jo, acudia per una entrevista de treball. Molts també enganyats. El lloc de treball (a mi no m'ho explicàrem per telèfon) era de comercial dels productes miraculosos (ens obsequiaven amb una mostra).Sense cap problema ens dibuixaren a la pissarra la piràmide de guanys.
    A més a més tot allò que es digué de que havien causat molts problemes de fetge.

    En fi...

    ResponElimina
  2. Així és Herbalife, a mi em varen expulsar de la primera reunió a la que vaig anar en ensumar-me l'entabanada.

    ResponElimina
  3. Ostres! Doncs, sincerament, no en coneixia ni tan sols la seva existència. Quanta mentida que hi ha escampada arreu!

    ResponElimina
  4. El negoci que genera aquesta neurosis occidental d’haver d’estar sempre bonics i esvelts com quan hom tenia trenta anys, o per seguir els estereotips que ens marquen certs tipus que surten en els mitjans, serveix per engalipar molta gent. Si a sobre hi afegeixes un sistema de vendes piramidal, basat en la comercialització, consistent en que els amics et donin la llauna venent-te i escampant la dèria pròpia , la cosa ja ratlla el delicte. Que el Barça i personatges concrets hi donin suport, incideix en la vella polèmica de la ètica i la publicitat. Els personatges i certes entitats haurien de filar molt prim a l’hora de signar les seves promocions.

    ResponElimina
  5. ONDIA¡ AIXO N'HU SABIA....ESCLAR QUE D'AQUESTA COLLA DEL "SANDRUSCO"QUANSEVOL COSA....SAPS QUE? "VISCA EL CEREGUMIL¡"
    JUGANT.....

    ResponElimina
  6. ho vaig eure per no se on Albert, la pela és la pela.

    ResponElimina
  7. vaig anar a una reunió d'aquestes Ramón, un amic em va ensarronar fa ja temps, em varen fer fora per fer massa preguntes, però amb el queb vaig veure i escoltar ja en vaig tenir prou.

    ResponElimina
  8. BCN,. aixó no es cosa del Sandrusco, sinó de Joan Oliver i per tant de Laporta. De totes maneres ja aviso que el Sandrusco serà un nefast president per el Barça.

    ResponElimina