ara resulta que na SANTA MARE ESGLÉSIA, es a punt de beatificar inventant-se uns suposats miracles (alguns de regal i altres més sospitosos) i el que faci falta aquell retrògrad intransigent d’en Joan Pau II, mentre Joan XXIII fa més de 40 anys que espera, en un exercici de ridícula endogàmia i auto complaença que no es creuen ni ells. 

I és que a banda d’endogàmics viuen totalment fora del seu temps. No han entès que la gent ja no s’ho empassa aixó dels miracles, ells si que es veu que els convé dir que encara i creuen, de fet a les alçades que estem el que és un miracle es que l’Església Catòlica encara existeixi. Aixó si que és un miracle i dels grans, tot i que també es va acabant per manifesta manca de personal qualificat i no tant, puig agafen qualsevol ens vingui d’on vingui per mantenir el gran negoci i acabaran accedint a treure el celibat, acceptar el matrimoni i que les dones tinguin els mateixos drets que el homes, en tal de mantenir oberta la paradeta. 


Ara, beatificar Joan Pau II es romandre ancorat en el passat, pensar-se que la gent es beneita i oblidar que aquest individu amb la seva intransigència es responsable moral i ètic de la infecció i mort a causa del virus de la SIDA de milers de persones a l’Àfrica en no autoritzar l’ús del preservatiu, la qual fàbrica més important d’Europa si no s’han venut les accions, el Vaticà n’era un dels principals accionistes fa deu anys. Aquest home retrògrad que l’únic que va fer en el seus vint-i-sis anys de regnat terrenal fou fer retrocedir l’església catòlica en la seva obertura, beatificar a tot quisqui que passava per allí, sospitosos de feixistes inclosos, que es va entrevistar amb criminals de guerra com en Pinochet (veure la foto) i Fidel Castro, sorrut i enrocat en la intransigència típica del Vaticà i d’aquesta maleïda mala manera d’interpretar el missatge de Jesús, ignorant no ja la realitat del segle XXI si més no la del XX.

I ja que era tan mediàtic i li anava el “merchandising” Com aixó de beatificar un retrògrad costa molts diners puig s’han de comprar monges perquè afirmin somrients e il·lusionades que han gaudit de suposats miracles i altres bajanades variades, proposo que ho pagui un espònsor; segur que Coca-Cola en seria el primer interessat. Fins i tot podrien regalar "cromos"

"Joan Pau II, beat per la gracia de Déu i Coca Cola Company Corporation. (marca registrada)"