ÚLTIMS ESCRITS

8/recent/ticker-posts

EL SEXE SEMPRE FUNCIONA, O GAIREBÉ SEMPRE


Tinc un blog de noticies d'actualitat en català COLLONADES, que té la seva versió en castellà ABSURDIDADES. Aquest bloc rep entre 500/600 visites diaries, pero el dilluns va arribar a 3.989 en un sol dia, o millor dit, en unes hores per la tarda. Motiu, aquest comentari del més de febrer. Suposo que algú a sud-amèrica el va enllaçar i d'ací la pluja de visites. I és que tiren més 'dos tetas que dos carretas' i el sexe sempre funciona com a noticia. Bé, gairebé sempre.

Publica un comentari a l'entrada

8 Comentaris

  1. El que m'estranya és que ningú hagi deixat cap comentari...

    ResponElimina
  2. Si, siempre funciona.....en las masturbaciones ¡¡¡¡

    ResponElimina
  3. No Miquel!, que si te masturbas te puedes quedar ciego.

    ResponElimina
  4. aqui no en solen deixar gairebé mai, i a Collonades tampoc, en Galderich de tan en tant, la Júlia o en Francesc Dorca són els únics.

    ResponElimina
  5. Huas!!!!
    Ciego o algo peor!!!

    ResponElimina
  6. ciego, manco e ir a parar al infiennno!!

    Jo la vegada que més visitants vaig tenir va ser fa uns quants anys, un dia que vaig parlar del cul. Té cul(l)ons, la cosa!

    ResponElimina
  7. deu ser alló de caca, culo, pedo pis, Montse.

    ResponElimina