El canvi del límit de velocitat a 120 km/h, quatre mesos després de reduir-lo a 110 km/h, costarà només en adhesius 230.000 euros. Aquesta és la xifra que calcula el ministeri de Foment espanyol que haurà de pagar per posar els pegats amb el nou límit sobre l'anterior als senyals de trànsit de les autovies i autopistes.

La decisió de posar adhesius respon a què el canvi de fa quatre mesos es va fer amb un pegament tan fort que podria fer malbé el senyal de la velocitat que marcava d'inici els senyals. Tot i que no s'ha tancat el projecte Foment aposta per aquesta solució ja que segons els seus números surt molt a compte. Segons Foment la mesura de reducció de la velocitat ha suposat un estalvi de 450 milions d'euros, per tant, l'estalvi net de la mesura s'enfilarà a 449,7 si descomptem la despessa dels nous adhesius A 120. Però com aquest estalvi no ha existit, sinó que se l'han inventat, sobre tot si tenim en compte que el barril anava a 111 euros quan varen reduïr la velocitat i aquest divendres anava a 107, i havent absorvit la pujada en el preu del combustible fins a 1.35€ litre els ciutadans, sense que el Govern l'hagi abaixat posteriorment. Aquesta història per vella ens la sabem de memòria, quan s'apuja el barril de petroli de seguida apugen el combustible, i quan baixa, tarden bastant a reduïr el preu del mateix i mai en la proporció correcta. I aixó que ara estàn pagant el petroli que varen rebre fa sis mesos.

En resum, que la bajanada aquesta haurà costat molt més dels 230.000 euros, entre posar els adhesius de 110 fa quatre mesos i ara de nou els de 120, més la ma d'obra d'abans i d'ara. O sia el negoci del Robert i les cabres, o com a l'acudit de l'Eugenio, a Foment se'ls hi podria alló de: A ti te parió una gamba, bandarra!.