Una de les vegades que em vaig sentir més satisfet de la tasca de blocaire, va ser quan en publicar un comentari en aquest blog sobre la pel·lícula "la piel quemada" d'en Josep Maria Forn i que va coincidir amb el mateix comentari de na Júlia a la Panxa del Bou, ambdos varem rebre un correu de la filla d'en Josep Maria Forn i Marta May, agraïnt-no's que haguessim parlat de la pel·lícula i dels seus pares. Pensava en aixó ahir quan en lluís Bosch va decidir cambiar el sistema del seu bloc, eliminant als seguidors i els comentaris traspassats al correu electrónic o eléctric que diríen els de la Competencia. Avui hi ha hagut canvi de rumb, el blog és en castellà i sota la falsa sìndrome de Xenius i es tornen a admetre comentaris (de moment).

En aixó d'eliminar els seguidors ja li vaig dir en un correu que em semblava una falta de respecte. Ara, quan als comentaris, no em sembla malament, de fet sempre que algú vol aprofundir una mica més en un comentari a un post, sól enviar un correu, és més discret i es poden dir més coses. A mi que, reconec em fa molta manra deixar comentaris, tot i que m'agrada rebrel's ua em semblaria bé la idea de rebrel's a través del correu, tot i que després encara hi hauria més fena a contestar atès se suposa serien més extensos i la resposta obligaria també a més. Potser millor deixar-ho com està amb seguidors i comentaris, almenys en el meu cas.