Segons expliquen els mitjans, l'autor, que va aconseguir uns quants milers de seguidors en una setmana, ha desaparegut després d'haver estat retuitejant tothom durant la jornada d'ahir
Quim Monzó ha deixat de ser a Twitter, i ho ha fet també per la porta gran, tal com va entrar. Ahir va començar a retuitejar tothom, la qual cosa va provocar que molts timelines dels usuaris es col·lapsessin amb missatges més o menys aleatoris d'altres usuaris. L'escriptor, però, no ha aclarit si ha tancat el perfil o bé ha estat expulsat del sistema per pràctiques de spam.

Monzó ja va avisar que la seva estada a Twitter era temporal, i confesso em va sorprendre aquesta estada, no l'hi veig perfil d'usuari de Twitter, com mo m'hi veig jo que ja vaig escarmentar de Facebook on hi vaig durar una setmana i en vaig fugir esperitat.

Cada cosa té el seu lloc i hi ha un lloc per cada cosa i axió del twitter no deixa de ser una moda - espero que temporal - com Facebook, per moderns fanàtics de les noves tecnologies i perquè no dir-ho gent que s'avorreix i enyora els antics corrals amb el seu pati que eren font de safareig entre veïnes xafarderes. Monzó és massa lúcid, àcid i sorneguer per perdre's en aquests viaranys temporals. Ell mai ho faria.