"#esmorzarblocaire a la #FMB i he pensat que havia de venir a dir-t'ho perquè estic segur que no te'l voldràs perdre. Serà a les 10 del matí i després anirem plegats a dir la nostra davant del TSJC amb #escolaencatalà Vindràs, oi? Què no saps on és? Cap problema, aquí tens l'enllaç a l'esdeveniment al facebook, on no només hi tens l'adreça, sinó que a més t'hi podràs apuntar. Fins demà a la Fàbrica Moritz Barcelona Ronda de Sant Antoni, 39, 08011 Barcelona" Convidat estava, però vaig declinar anar-hi, cada diumenge esmorzo amb el meu pare, avui tambè tot i estar molt constipat (ha nevat aquesta nit a Sabadell). 
Només he anat a dues manifestacions en ma vida, la de Miguel Angel Blanco i la d'aturem la Guerra, que juntament amb la de l'Estatut han estat les més multitudinaries i, tot i aixì no varen servir per aturar ni la mort de Miguel Angel ni la guerra de l'Irak. Cert és també que tinc vocació d'ermità que poc abandona la cova, i que em fa una mandra enorme baixar a Barcelona. En resum que excuso la meva presencia, poc es notarà la meva absència i espero que l'esmorzar i la mani vagin bé. Penseu que tinc un esmorzar complicat avui, amb el meu pare després de la derrota del Barça de ahir. Bon apetit!