No és veritat que tots els camins portin a Roma, car després de més de cinquanta anys d'anar per molts d'ells, mai no hi he arribat.
.
És cert que el castellà està amenaçat a Catalunya, la meva filla Anna i els seus amics no el parlen, puig ho fan en andalús.
.
El més semblant a la bellesa absoluta ho trobareu a la Vall d’en Bas a trenc d’alba, o a la vostra Itaca particular.
.
Amb el pas dels anys, cada vegada m’agrada més en Raimon.
.
Tsarrampoines, que és una paraula inventada, ben bé podria referir-se a les despulles del Tsar de totes i cadascuna de les Rússies.
.

Una de les frases més genials que he sentit en la meva vida, la va dir el meu pare en assabentar-se que en Camilo José Cela havia guanyat el premi Nobel de literatura.

En veure’m tan emprenyat, va comentar-me: Noi! Aquest Cela és un barrut amb bons amics. I crec que tenia més raó que un Sant.
.
Els mossos d’esquadra, son els únics que quan es muden porten espardenyes.
.
Abans, contra Franco, a Catalunya gairebé ningú volia ser funcionari. Ara hi ha cua. És ben cert que contra Franco vivíem millor.
.
Em pregunto si els escriptors negres tenen blancs que escriguin per a ells.
.
L’art com a simple imitació de la naturalesa, no és més que una mala copia d’una imperfecció gairebé perfecta.
.
No tant però, si tenim en compte els milions d’anys que porta assajant les sortides i postes de sol i que poques vegades li queden bé.
.
És possible que estem assistint al naixement d’un mite com el de Jesús de Natzaret o Mahoma, tot depèn que Ossama Bin laden trobi un biògraf com Sant Pau..