El Shot Wild Show a Conneticut és una fira d'armes de foc, la caça i l'aire lliure de les moltes que es celebren cada anys als Estats Units. És una de les fires més importants del seu tipus amb una llarga i arrelada tradició. L'edició d'enguany tenia més afluencia que en anys anteriors. 'M' deambulava per la fira tafanejant armes de tots tipus, fins que es va aturar en una on tenien diferents tipus de revolvers. 'M' es va interessar per una Beretta Mod. 92. Va demanar-li al venedor si la podia provar. Cap problema - va contestar - passi al darrere que podrà practicar amb ella, jo l'acompanyo.
Darrere l'estand hi ha havia una sala on es podien probar les armes. El venedor li va oferir a 'M' unes orelleres per tapar-se la part auditiva, però aquest les va rebutjar. 
Va posar totes les bales a la Beretta, i a continuació va disparar al cap del venedor tres trets que el varen matar a l'instant.

Disparar és divertit - es va dir 'M' mentre marxava somrient lleument sense que ningú s'haguès adonat del que havia fet - Si!, és molt divertit, haure de fer-ho més sovint. 



Als Estats Units les armes de foc acaben amb la vida de prop de 30.000 persones cada any. No obstant això, el Govern federal no ha estat capaç, o no ha volgut, establir un marc normatiu que reguli la publicitat de pistoles, escopetes i fins i tot metralladores.
Segons la legislació nord-americana, la Comissió Federal de Comerç (FTC) és l'encarregada de prohibir la publicitat "enganyosa" o "injusta". Pel que sembla, els responsables de la FTC no consideren que l'ús indiscriminat de menors o la manca d'informació suficient sobre els perills que comporta l'ús d'una arma sigui motiu suficient com per prohibir-los.