El portatil que tinc el vaig comprar de segona mà. Dedueixo que el Windows XP que ja hi venia incorporat deu ser pirata. Ho dic perquè aquesta tarda en engegar-lo tot anava amb una lentitud exasperant i de seguida m'ha sortit un missatge avisant-me que la copia que tinc instal·lada no ha superat la validació i que em possi amb contacte amb ells. A partir d'aquest moment tot ha començat a fallar, es talla sovint la connexió a internet, el fons de pantalla s'ha quedat en negre i tot el procès va molt lent.
No em semblen maneres, semblaria raonable que es possesin en contacte amb mi via mail avisant-me dels fets i si jo no els contestava després que fessin el que consideressin oportù, però el que estàn fent es un assatjament i una intromisió en el meu àmbit personal que el trobo molt barroer i fet amb males maneres. 
No tinc ni idea de com va atès sempre he estat amb Windows, però a partir d'ara me'n buscaré un altre,el que sigui. Jo que em ma vida m'he baixat res pirata ni en musica ni en res, que em vaig comprar el Microsoft Office al Corte Inglés, estic molt molest amb el tractament d'aquesta gentussa.

Us asseguro que acaben de perdre un client.