"Muy bueno lo de mandar una hamburguesa al espacio. Es para ver si alguien se la viene a comer. A ver si todavía matás a algún extraterrestre de colesterol. Mejor que no. Un poco de comida japonesa que tiene la carne un poco más magra. Me parece mejor eso. El otro día fui a comer a un restaurante de sushi y la verdad que la comida japonesa tiene lo suyo. Muy buena."

Aquest comentari que ha deixat un tal Jorge Ramiro en aquest escrit de Collonades, no té res més a veure amb el mateix que el fet de col·locar publicitat 'subliminal' d'un restaurant de sushi, o del que sigui, sempre que estigui relacionat amb el tema de l'escrit. I, per acar-ho d'adobar, l'enllaç no està ben inserit. A banda, prefereixo unes sardines com les de la foto que sl sushi, que no deixa de ser arrós disfressat.

Jo que sóc ja per poc que pugui de no comprar res que estigui publicitat, passo olímpicament d'aquesta patètica publicitat, que em sembla de tercera divisió. I és que fins i tot en la publicitat hi ha categories i categories.