'THE PICTURE HOUSE' - BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ
.
'THE PICTURE HOUSE'

'THE PICTURE HOUSE'

Share This



La decadència real d'una societat comença a manifestar-se quan instal·lada entre el cofoïsme, l'exhibicionisme i l'avorriment, dona els primers símptomes de paranoia en forma de petites absurditats quotidianes com el planking, el balconing, el puenting, o l'indigning i més que n'han sorgit i en sorgiràn, o la penúltima que publico a continuació. No cal recordar que la nostra societat fa ja una temporada que ha començat a caure en aquest estat; noticies com aquesta en donen fe. No entenc aquest exhibicionisme que Facebook ha propiciat i s'ha escampat com la pólvora, o últimament la moda dels selfies o una altra en que la gent es fotografia les natges, o els qui es dediquen a la Xina a passejar verdures pel carrer lligades com si fossin un gos.
Aquest comportament està aconseguint la idiotització de una gran part d'una societat en la que impera aquest exhibicionisme i l'aparença exterior, amb el resultat d'una buidor interior que acaba generant frustració i insatisfacció.

MENGI GRATIS: FACI UNA FOTO AL SEU PLAT




Un restaurant de Londres regala menjar als clients que publiquin a les xarxes socials imatges de l'aliment que van demanar. L'obsessió per mostrar al món tot el que fem ja és una tendència alarmant. Pel que fa a la gastronomia, milions de persones publiquen diàriament el que mengen, suposant que als seus amics els interessa saber-ho. Per continuar amb aquesta activitat malaltissa, un restaurant de Londres va decidir aprofitar aquest exhibicionisme desmesurat amb una campanya de màrqueting excepcional.
 

El lloc de menjars es diu "The Picture House", i lluny de guarir aquesta patologia de voler explicar-li a tots fins quan anem al bany, ofereix menjars gratis als que fotografiïn el seu plat i el publiquin a les xarxes socials." Volíem aprofitar aquesta tendència i crear una nova raó perquè la gent parli i degusti la nostra gamma de fonts d'inspiració", va dir la directora de màrqueting Margaret Jobling, i va afegir: "Fer fotografies als aliments permet a les persones mostrar i compartir els seus moments costat als menjars". Sens dubte, una experiència única ... 


No obstant això, la bogeria no acaba allà. Aquesta empresa va contractar a un "expert a Instagram", vés a saber el que requereix ocupar semblant càrrec, que s'encarregarà d'ajudar els clients a prendre imatges de bona qualitat. Així, els que pugin fotos amb els seus menjars a les xarxes, menjaran gratis. vist a: periodismo.com

2 comentaris:

  1. ¿No era aquello de dar de comer al hambriento?

    ResponElimina
  2. supongo, pero sin hacer la foto. Debe ser cosa de la MODERNIDAD tecnológica.

    ResponElimina

.