15 de març 2015

ODI


Davant la imminent final de Copa del rei a disputar entre el Barcelona i l'Athletic de Bilbao, Esperanza Aguirre ha opinat que els xiulets contra l'himne i contra el cap de l'Estat traspuen "odi a la resta d'Espanya". "No és una qüestió menor, ja està bé", ha declarat la líderesa del Pp. D'un manera similar s'ha expresat Rosa Diez, art i part única d'UPyD. 
No és odi, ni al rei ni als espanyols, un odi que si he vist al Pais Basc  i que també he vist a la inversa d'espanyols vers els catalans. Esperanza Aguirre i Gil de Biedma es vanta qe és mig catalana per part de mare, i diu també com altres il·lustres ignorants espanyols que ens estima, que estima Catalunya, i potser per això atia l'odi dels espanyols vers el catalans, per interesos electorals sovint o per què ja és habitual des de Madrid culpar als catalans del que sigui, de manera sisemática, com els jueus, som l'ase des cops, pasi el que passi, Pero com nomès et pot odiar qui t'estima, no és quest el nostre cas, Aquí hi ha menysteniment, despreci dil·letant o indiferènia vers Espanya, però no odi, potser perquè les nostres respectives ignoràncies no són les mateixes, que en això ens guanyen de molt. Pero ells si que ens odien i encara que a això no li donem massa importancia, passa que ens obiguen a odiarlos i això si que en té.





SHARE THIS

4 comentaris:

  1. Buenos dias, no se pero me parece que una cosa es criticar que se pite un himno de cualquier colectivo porque no es mas que la demostración palpable de un ignorancia con falta de respeto colectiva, y otra muy diferente meternos en el mismo saco a todos. La mayoría de la gente en Cataluña ve mal pitar un himno, al igual que el resto de España; por eso, estimatizar a todos por el comportamiento de unos "tolay" no es postura inteligente. Lo mismo que el andaluz y Albert, cada uno se llama como le viene en gana y si uno cree que Cataluña es España no tiene porque resultarle extraño que el Presidente del Gobierno se llamase, si es menester, Francesc Puigcarbó, que tiene exactamente el mismo derecho que él a ser presidente, faltaría más.
    Tanto batiburrillo electoral, tanta fanfarria, tanta imbecilidad televisada, tanto slogam comercial-político, me hace cuestionar muchas cosas.
    Echo mucho de menos la política y estoy hasta los "h....s" de "sondeos de intención de voto" que ni siquiera le han puesto un nombre serio.

    Un saludo

    ResponElimina
  2. lo de pitar al rey es ya una especie de tradición de unos cuantos frikis, aunque es democrático y parte de la libertad de expresión, ya dije el otro dia en Collonades que a los reyes o se les corta el cuello o se les expulsa si no estás de acuerdo con ellos, pero silbarles és una memez de críos. DICHO ESTO, en estas andaluzas se están diciendo muchas tonterias como lo del PP con Albert Rivera de Ciudadanos que si no podia ser que un catalán gobernara en Andalucia, cuando precisamente la mare de Albert Rivera es malagueña, i el no es precisamente muy catalanista que digamos. O los de VOX que afirman que podemos quieren eliminar a la iglesia católica para instalar el islam en España. I bla, bla, bla pura chusma.....

    salut

    ResponElimina
  3. jajajaj eso de la VOX me ha gustado ¡¡¡
    jajajajaja
    Yo ya estoy estudiando el árabe...Voy por la primera página...Mirad..mirad..
    Pero se ha de pronunciar en profundidad..
    jamón de jabalí no jalarás jamás ¡¡¡¡
    que quiere decir : los productos derivados del puerco son intocables...

    ResponElimina
  4. VOX es el partit de Vidal Quadras,o sia res, xusma resabiada que obtindrà zero points.
    Jo el sabia així: jamás jamé jamón li diu un de Melilla a Franco, i aquest li contesta;: I jamás lo jamarás.

    Salam alheikhum.

    ResponElimina