El túnel de la risa és la denominació que se li dóna popularment a la connexió ferroviària de Madrid que, amb orientació sud-nord, uneix les estacions d'Atocha (capçalera sud) i Chamartín (capçalera nord), les més importants de la ciutat quant a nombre de viatgers.
Aquesta connexió consta actualment de dos túnels en servei amb dus vies cada un i un tercer en projecte.
Rep el nom de túnel de la risa per la similitud que presentava amb una atracció de fira, molt popular a l'època de la construcció, anomenada tubo de la risa. La premsa de l'època contrària al govern se'n reia de la nova construcció i la va batejar amb aquest nom.
Doncs bé, amiguets i amiguetes, aquest túnel s'acabarà de construir amb 935 milions d'euros de res de fons europeus que de fet estaven destinats al Corredor Mediterrani, que a partir d'ara es dira corredor Madridterrani.
Doncs això, un dia qualsevol Foment desvia 935 milions d'euros de fons Europeus de València a Madrid i no passa res, en aquest País, mai passa res, i si passa és dolent, o pitjor.
Doncs això, un dia qualsevol Foment desvia 935 milions d'euros de fons Europeus de València a Madrid i no passa res, en aquest País, mai passa res, i si passa és dolent, o pitjor.
Y este es el problema.
ResponEliminaUn corredor que pudiera ir de Cádiz a Marsella, con la desviación en Almusafes (Ford) , la industria agro de Almería con destino a Barcelona (Mercabarna tiene vías de tren, pero no conexiones directas) y la conexión de Zaragoza, también industrial.
Un grave error, como todas las mierdas que hacen..aún recuerdo el ave Madrid Sevilla....hay que joderse.
aixó és una altra manera de 'robar' per part d'Espanya.
ResponEliminasalut