DECLARACIÓ EN DIFERIT


És igual el que passi que no passarà res més que el que passa sempre, Don Mariano es referirà a Ignacio González com "aquest senyor del que vostè em parla", de Cospedal li passarà una liquidació en forma de simulació en diferit i Desesperanza Aguirre tornarà a dimitir sense dimitir totes les vegades que faci falta amb llàgrimes als ulls i mitjons als peus si cal i aquí pau i després glòria. Més que un grup parlamentari semblen una banda, una colla de Chicago. Organització criminal, l'han anomenat policies i jutges. Més que el desarmament d'ETA, caldria esperar el desarmament del Pp, que ara per ara, fan molt més mal a aquest País.
Comparteix:  

Comentaris

  1. No te preocupes, FRANCESC.
    La economía empieza a ir bien, y la gente no está para para pedir que la política se arregle.
    Esto ya da para gastar, como antes...igual que antes.
    ¿Por cierto, te has dado cuenta de que casi todos los coches nuevos que ves son furgonas SUV y matricula que empieza por J..?
    Mira, mira...ya hay pasta...passsssta

    ResponElimina
  2. això de SUV ja ho he vist en un anunci de Hyundai, però no sé que és....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Son los coches que parecen camiones; bueno, no son coches son DKW disfrazados de coches..

      Elimina
  3. Chicago ara o Chicago anys 20?

    ResponElimina
  4. El desarmament del pp sería com veure una peli americana on tot queda destrossat i on la municio no s,acaba mai..ah i el bo de la peli ni es despentina..

    ResponElimina
    Respostes
    1. aqui no hi ha cap bo, tots són gangsters, del primer a l'últim, menys Esperanza Aguirre que no se entera de ná.

      Elimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona resposta, pero el bo de la peli es el qui te el poder.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada