Els treballadors d'Eulen, l'empresa encarregada dels controls de seguretat a l'aeroport de Barcelona-el Prat, inicien aquest divendres diverses aturades parcials, cosa que pot complicar l'accés dels passatgers a les portes d'embarcament. Els vigilants de seguretat paren de 05.30 a 06.30 hores, de 10.30 a 11.30, de 16.30 a 17.30 i de 18.30 a 19.30 hores. A la primera franja hi ha hagut esperes d'uns 45 minuts, que s'han anat reduint a 20. Pero a partir de les deu han augmentat coincidint amb la negociació.
Això nomès passa casualment a l'aeroport del Prat, no a cap altre, i no se si és casual, com la vaga de zel anterior per manca de personal d'AENA, la dels taxistes, ves que no siguin tots d'ARRAN, que també podria ser. La solució, fàcil, la Guardia Civil (todo por la patria, menos trabajar que van pintar a la caserna de Sabadell fa temps) en comptes de perdre el temps i tocar els bemolls als de la cosa del referèndum, podrien fer els controls, i els d'Eulen, començant per la seva cínica portant-veu sindical, a la puta calle.
Hi ha coses que no poden ser, i no es pot jugar amb l'oci, amb la necessitat en molts casos d'haver de viatjar dels ciutadans, no pot ser, i no s'ha de permetre, cada anys estem igual, o els controladors, o altres han de fer la guitza, d'amargar les vacances dels ciutadans que prou se les han guanyat, fent el que no fa un sindicalista. treballar tot l'any. Cal recordar que per ser sindicalista és imprescindible ser un dropo. Jo, d'AENA acababa la negociaciò en dos minuts: o s'acaba en sec el sarao o s'ha acabat el contracte, la concessió. Segurament si això passés a l'Aeroport Adolfo Suárez ja s'hauria arreglat, o, i el que és més preocupant, ni tan sols s'hauria produït. Millo, on ets?
I el que no entenc, és l'actitud pasiva, mesella de la gent, com no es revolten i pasen per sobre d'aquests quatre cagabandurries, abans per que apujàven 0.50 cts de peseta l'autobús és montaven uns saraus de cagati lorito i era en temps de Franco, però ara, aquesta passivitat, francament no l'entenc. Jo haig d'embarcar al setembre, i us asseguro que per vaga que hi hagi, pasaré el control i sense més temps d'espera que el raonable, hi ha coses, actes, actituds que no es poden ni s'han de consentir, massa sovint els ciutadans deixem que trepitjin els nostres drets.
Porfa...porfa.
ResponEliminaexplicam...joder, tito, si se meten los verdes la cosa se lia...Dirán que vigilen els aeroports.. i ens controlan, de verdad ,,de verdad.
No és fácil, FRANCESC...pero esto es una empresa privada. Libertad de mercado. Se contrata (nos guste o no.....y se nos despide).
Si militarizo los aeropuertos la cago. Es lo que se desea. ¿Nos entendemos ?
Y la otra pregunta, la que hace mi amigo OSCAR, el ingeniero de cosas aeronáuticas que tiene su máquina gimnástica a 400 kilómetros de la tierra (cacho cabrón, lo que sabe), para que los astronautas de la MIR hagan ejercicio, ( SENER es el nombre de la empresa de Egara), y les ganaron por la mano a los americanos, japoneses, alemanes estadounidenses y rusos, y cuya pregunta es:
Si EULEN tiene en concesión 27 aeropuertos, ¿porqué sólo en el de Barcelona hacen huelga y para esta temporada?
Salut
La cosa té a veure amb el referèndum? no ho sembla, O NO HAURIA DE Tenir res a veure, pero tambè és casualitat que nomès facin vaga aquí. Massa casualitat, potser. Quan a la Guardia Civil, és com els mossos, jo no en tinc cap queixa de la Guàrdia Civil, i dels mossos en canvi, més d'una.
ResponEliminaNo ho sé, FRANCESC, pero és molt curios que la vaga sigui solsament aquí.
ResponEliminaSalut
L'EMPRESA gestiona 27 aeroports més, per cert que una alta directiva és la dona de Núñez Feijoo el president de la comunitat de Galicia.
ResponElimina