Fernández Díaz és, doncs, un ferm garabandalista, com se'ls coneix per la seva defensa a ultrança d'uns misteris –que van coincidir amb el Concili Vaticà Segon– en què la Verge va traslladar a les nenes que “la copa estava plena” el 1961 i que “la copa estava plena a vessar” el 1965, en vetllada al·lusió bíblica a la penetració del diable a la mateixa Església (cosa que explicaria el seu menyspreu per les revelacions de Garabandal, fetes a quatre noietes i no als seus alts representants). No crec que la Mare de Déu es referís a la Copa menstrual, que crec que per aquella època encara no existia, encara que tractant-se de miracles, tot és possible. A més, els dubtes del bisbat de Santander o del Vaticà, tenen el seu sentit; tothom sap que malgrat ser Espanya un país tant Marià, la verge prefereix fer les seves aparicions estel·lars a França o a Portugal. Ves tu a saber perquè, o potser és que no es refia d'un país que té espècimens tan surrealistes com Jorge Fernández i el seu xòfer Marcelo.
L'exministre, l'home que va veure la llum a Las Vegas, sofert com és de mena, accepta a la manera de Jesús la creu que ha de portar, un pes del qual responsabilitza “la maçoneria”, una força que no ha desaparegut, i que li sembla maligna i ataca la seva fe. Ell, que menys treballar ho fa tot per la pàtria, per la sacrosanta unitat d'Espanya. L'home que està disposat a patir tortura abans de confessar. Fernández Díaz està a un pas de ser proclamat Santo Subito en vida, tret que ja és mort, encara que ell encara no ho sap.

10 Comentaris
Todos estos de Totus tuus pero Meus mei se hacen a lo que sean con tal de salvar sus chiringuitos, sus butxacas o sus urnas (mías, mías) Hasta la ínclita y nunca bien ponderada presidenta de Madriz se lleva a mítines a no sé qué pastora de una iglesia evangélica. ¿Qué dirán los de la iglesia tradicional a la que tanto recurren para recibir los dones del Señor vía votos?
ResponEliminahttps://www.niusdiario.es/espana/madrid/20230325/pastora-evangelica-sorprende-soflama-religiosa-feijoo-acto-ayuso-madrid_18_09098447.html
Cuánto gusta la derecha nacional seguir las sendas de los destinos en boga. ¿Tan desesperados estarán?
Esta pastora evangélica viene de una Iglesia que procede de Nigeria y se ve que es una auténtica multinacional. Su marido murió en 2021 y ella tomó las riendas. Hace exorcismos y cosas por el estilo. Su relación con el Pp no es nueva, viene de lejos.
ResponEliminahttps://www.lasexta.com/noticias/nacional/quien-yadira-maestre-pastora-evangelica-que-participa-actos_2023032764219e8a079ac90001947bd0.html
Es curioso como se pueden mezclar el OPUS en todo este asunto. El "menistro" pertenece a esa secta, y allí donde está esa secta habita el dinero.
ResponEliminaAquestes esglésies evangèliques són autèntiques multinacionals de la papanateria, pero tenen seguidors que contribueixen convençuts a la causa. Com l'Opus, vaja.
ResponEliminaJa és l'última cosa que ens faltava al circ de la política espatañola.
ResponEliminaEls hem donat la mà, i ens han menjat el braç. Els hem donat drets i els acabarà torçant. El bonisme és el que sacabarà amb les Espanyes, no l'independentisme
*acabarà
ResponEliminaTenim una revolta pendent, i ja aniria sent l'hora de fer-la.
ResponElimina... però fa una mandra...
EliminaSaps que passa Francesc? —Que fa de mal cremar contenidors mentre empenyes un taca taca. I a més, correm el perill que se'ns cremi el bolquer... jajaja!!
ResponEliminaAtaca Tanaka con el taca taca que te toca a ti. Pensionistas unidos, jamás serán vencidos.
ResponElimina