"Abans que l’extrema dreta imaginés l’existència de Qanon, la trama secreta de pedòfils protegida per polítics demòcrates, els ovnis ja hi eren. Els objectes voladors no identificats hi són des de molt abans que membres de ‘La Família’ de Charles Manson assassinessin el 1969 quatre persones a la casa de Sharon Tate i Roman Polanski, desencadenant el terror en la comunitat artística de Los Angeles. Abans fins i tot de l’atemptat contra John F. Kennedy el novembre del 1963, origen de la més genuïna i fèrtil saga conspiradora de la història dels Estats Units. De fet, els ovnis, la creença en l’arribada d’extraterrestres a la Terra, ha fascinat els nord-americans des que el 1938 Orson Welles llancés a les ones la versió radiofònica de La guerra dels mons, provocant el pànic dels més desprevinguts.
Els ovnis han estat la gran conspiració d’abans de les xarxes socials. La més universal. Amb ramificacions en la cultura popular local com la història dels dos treballadors del tèxtil del Vallès que el 1972 es van suïcidar a les vies del tren per poder així “viatjar” fins a un planeta llunyà, i que es recull a 'Platillos volantes', una pel·lícula d’Óscar Aibar. O la fe extraviada de centenars de persones que pugen cada any a la muntanya de Montserrat per observar la pluja nocturna d’ovnis (i que apareixen a la sèrie televisiva La Messies).
La llegenda dels ovnis es va construir entre el secretisme de l’administració dels EUA. L’explicació que tenia més adeptes era que el Pentàgon amagava de forma sistemàtica les proves d’albiraments de naus extraterrestres. El 2024, a instàncies de legisladors republicans (hi ha més creients a les seves files que entre els demòcrates) el Pentàgon va publicar un informe que volia ser definitiu. Els ovnis, d’existir, no eren de procedència extraterrestre.
Però l’informe no deia tota la veritat. En realitat el que ha fet el Pentàgon aquests anys ha estat alimentar el mite dels ovnis. Un llarg reportatge de The Wall Street Journal explica que en els 80, el Pentàgon va enviar un coronel a un bar proper a l’Àrea 51, una hermètica base al desert de Nevada, per repartir fotografies falses d’ovnis. A l’Àrea 51 s’hi experimentava amb caces ultramoderns, però era preferible que els veïns pensessin que eren ovnis que no armes secretes. No va ser l’únic cas. Almenys des dels anys 50, el Ministeri de Defensa va exagerar i va envoltar amb un aire de misteri presumptes observacions per encobrir operacions secretes.
No és probable que la revelació posi fi als ovnis. Segurament donarà més arguments als creients. En les conspiracions, el que no mata engreixa". Ramon Aymerich a la vanguardia.com/cat
Tenim ovnis per a estona. I si realment són una invenció i la seva posterior alimentació i reactivació de la idea per part del govern USA durant dècades, no és menys cert que la idea ha estat segrestada i utilitzada per tota mena de sectes, grups de naturalesa diversa i fins i tot alguna pseudoreligió. Tot sumat ha provocat un corrent de creences sobre qüestions alienígenes que és el plat preferit dels crèduls. És clar que això, no està gaire allunyat de les creences en aparicions virginals i miracles diversos.
ResponEliminaDiuen que l'aigua sempre segueix el camí que li marca la gravetat i pel que sembla els éssers humans, caminen per la senda de l'estupidesa.
Un dels vídeos conspiranoics més vistos:https://www.youtube.com/watch?v=-6oo8kqGLMc&t=74s
ResponElimina¿és això el que he afegit damunt del (/body)?
ResponEliminaSí, però vigila de encertar amb l'adreça URL correcta (consultar a Youtube). Fixat que aquí ja s'ha colat &t=74s que no forma part de l'URL sino que són instruccions addicionals de Youtube
Eliminaok. Gràcies.
EliminaMentira, yo soy de Raticulin!! y vengo a abduciros!!!!
ResponEliminaBio...bip
Avui no vinguis que tinc un enterrament a les 9, i a la tarda la cerimònia de graduació de la Maria.
EliminaSalut.
Vale, ire a poner gasolina al OVNI , que los precios en la Tierra se pondrán por las nubes con eso del Trump y del Irán , y mañana os rapto...
EliminaOk. a quina hora?, és per estar preparats. Per cert, que Carlos Jesús el de raticulin autèntic, va morir fa poc, el 27 de gener passat.
EliminaPaso de vuit a ocho...
EliminaNo sabía lo de Carlos jesús...joo
Crec que no has introduït correctament el codi, ja que les fotos no van (i a mi si amb la mateixa plantilla FameMag.
ResponEliminaTé enviat un correu, sembla que la instrucció està duplicada.
EliminaSi, entesos. Ara faig una prova amb una "afoto"
Eliminahttps://s2.abcstatics.com/abc/www/multimedia/espana/2023/12/02/f.elconfidencial.com_original_655_db7_e83_655db7e83c93eca76cb2a4f6f7e88562-R8RChXV9sK8wmeoND0qSOlN-1200x840@abc.jpg
funciona
Eliminaquants ovnis a Montserrat.
Elimina