S'ha perdut el costum o potser ja tinc massa gran la mainada, però abans es cantava sovint la cançó de l'enfadós. Un clàssic en castellà seria: 'yo sé, yo sé la manera, de dar, de dar la lata a cualquiera' i aixó s'anava repetint fins l'esgotament propi o de l'altri. En català, un clàssic seria: 'mar en dins se'n va la barca, mar endins el pescador' i anar repetint la mateixa cantarella.

Dilluns al mati me'n va venir una altra al cap, que no és del tot una cançó enfadosa, o si ho és, almenys está més treballada:

'Una vegada un ciclista de pega
en una corba va caure al mig del fang
i en el rulé, se li va fer
un gros forat que ell es tapava amb un paper'

.... i vaig pensar en aquesta cançó perque a les rodalies de Badía del Vallés en un nou carril bici que ha fet l'Ajuntament per allí on estan construint el macro edifici d'IKEA, un gos petener es va escapar d'una senyora gran que no el duia lligat i es va creuar amb la roda davantera de la bicicleta,  fent que un servidor saltes per sobre de la mateixa anant a parar de morros i cos present per terra. Sort, que duia la motxil·la al davant i portava també posat el casc i només em fan mal els canells de l'esforç per aturar el cop, i alguna que altra rascada al genoll. El gos está bé, se li va trencar una cama diria jo, tampoc és que fos culpa seva, són coses que passen.

Aquest incident va fer canviar els meus plans i en comptes de seguir fins arribar a Badía per anar després cap a Ripollet, vaig agafar un altre carril bici que voreja l'altra banda del solar on fan l'Ikea (paral·lel a l'autopista) i allí em vaig trobar aquesta preciosa esglesia románica en perfecte estat. Al costat de l'Esglesia hi ha una casa de tres plantes d'estil noucentista també en molt bon estat.
Casa i Esglesia resten tancades, no ho entendreu en veure la foto que encapçala aquest comentari, però si veieu (foto del final) de que estàn envoltades, ho comprendreu de seguida. El que no sé que faràn amb aquesta Esglesia, em sembla que s'han de conservar.