Ja he explicat en alguna ocasió que a casa comprem cada dia 'el Periódico' per la meva senyora que, allunyada de internet i el seu entorn, gaudeix de llegir el caduc format de paper per la tarda al caliu de Sálvame. 
A nivell personal, de sempre, el Periódico m'ha semblat inconsistent i banal, amb poques col·laboracions interessants i que sembla més aviat un tabloide o un gratuït, que un diari seriós de referència. El seguirem comprant en paper, però el digital, ja no el podré consultar més, en un nou format que han tret, pretenen cobrar per llegir la seva informació, no a totes les noticies, de moment, només les de fons gris o blau gris, però ja veig que els trets van per ací. Ara, m'informo a l'Ara o a altres digitals que, de moment encara no cobren, però ja em veig a venir que tots o gairebé, acabaràn seguint les passes de El Periódico. No ha mort encara del tot el diari de paper i ja volen matar el digital, i tot per manca d'imaginació a l'hora de rendibilitzar el digital. Han anat al format més fàcil, que la gent pagui. Uns diaris que en paper, de costar 100 pessetes han passat a 1.20€ cada dia, 1.50€ en el cas de 'el Periódico' els dissabtes amb l'excusa que et regalen una revista "Jo dona" i 2.50€ els diumenges. Diaris que el més gener criticaràn les apujades de llum, gas aigua i transports i segurament apujaràn el de paper diari a 1.40€ i d'aixó no en diràn res. Segueixen ancorats al segle XX sense entendre com s'ha de gestionar i rendibilitzar la informació al segle XXI. Menys visiò de futur és impensable, pocs pagaran per llegir banalitats sovint interessades i de dubtós criteri i objectivitat. O així m'ho sembla a mi.