Segueixo sense internet, diuen els de ONO que avui estarà arreglat. Per cert que el telèfon d'atenció al client és un 902. Manda güevos.
El complicado futuro del CD Badajoz: dos descensos en un año y una
millonaria deuda en Segunda RFEF
-
El CD Badajoz , que el pasado fin de semana firmaba su segundo descenso de
categoría en menos de un año, atraviesa no solo una complicada situación
deporti...
Fa 12 minuts
5 Comentaris
En dues línies i dues paraules, dues qüestions que resulten ofensives: que malgrat no tenir internet durant X temps, segurament no et descomptaran la part proporcional pel no-servei, i que el telèfon d'atenció al client sigui de pagament.
ResponEliminaQue sigui lleu, Francesc.
Hay que tener calma y Jingle Bells Jingle Bells.
ResponEliminaParece que nos quedamos sin manos verdad?
aixó d'atenció al client és una manera eufemística de definir-ho, Ferran.
ResponEliminacalma y jingle bells no me cuadra Flor , me pone de los nervios la cancioncita.
ResponEliminaSin manos, no! ayer seguí escribiendo, sin altavoz, eso si.
Eufemismo. ¡¡¡¡ 902...Antes atención al cliente...antes oficina de reclamaciones...antes servicio de averías...Hoy desamparado y pagando para que te atiendan ¡¡¡ salut
ResponElimina