Des de dimarts a mitja tarda fins avui dijous a les 11 del matí hem estat a casa sense telèfon fixe ni internet. El motiu segons ONO és una avaria a la zona sense especificar ni la durada i les causes. El que sorprén, és que per trucar al telèfon d’atencio al client aquest sigui un 902, o sia que és una atenció que la pagues, que ja té la seva berba, i per acabar-ho d’adobar que mentre parles amb un señor qué tota l’estona t’està dient caballero, et digui l’interfecte que seria aconsellable que el teu mòbil des del que estàs trucant el passessis a ONO, car portes ja gastats més de sis euros des que has començat a trucar mentre escoltaves una gravació, després el 'premi', 1, 2, o 3, després la musiqueta mentre una deliciosa veu et va dient “espere un momento, por favor, todos nuestros operadores están ocupados, manténgase a la espera”.
Com diría Mohamed Jordi, se’ns están pixant a la boca, i potser seria arribada l’hora de queixar-se massivament. Un telèfon d’atenció al client no pot o no hauria de ser de pagament. Jo no sé fer aixó d’obrir al Twitter un tema d’aquests de debat que arriben a treending topic, però potser es podría començar per aquí, o contactar amb el defensor del consmidor, car, tot i que no és el meu cas, hi ha gent que treballa desde casa amb el seu ordinador i si viu pel meu barri ha gairebé 48 hores sense poder treballar.
odio los 902...¡¡¡¡ los odio..e intento no utilizar ninguna empresa que me diga que su atención al cliente es el 902...Ya se que telefónica es más cara...pero me da el 1004..que es gratuito...Salut
ResponEliminaa última hora, esta mañana, cuando ya estaba cabreado, me han dicho que hay un gratuito de ONO el 1400
ResponEliminaTotes les companyies grans de telefonia i serveis bàsics haurien de ser gratuites en els seus telèfons d'atenció al client.La realitat d'aquests país es que ens prenen el pèl i no podem fer-hi res amb aquests monstres. Jo fa mes i mig que em barallo amb trucades amb una altra, Vodafone o Robafone, com li vulguis dir. N'estic fart de trucades que no arreglen res.
ResponElimina