A TV3 no han entes res... o potser sóc jo qui no ho entén, car a partir de l'ú de maig d'enguany deixaré de veure-la, atès deixen d'emetre pel seu canal internacional, i com jo no tinc TDT, - fins ara els veia pel Canal + -, doncs res, que se m'ha acabat veurel's. Em diuen que els puc veure a través del mòbil: no puc, potser vaig errat, però per a mi el mòbil és un fòtil per trucar i rebre trucades importants, no per fotesses inútils, que per aixó ja hi ha el twitter i altres bestieses a l'ùs. Em diuen que els puc veure per internet (només el Barça i prou), l'ordinador és per altres coses que per veure la tele. Aqui, em sembla que s'estàn confonen els conceptes de les utilitats de les coses i s'està fent un poti poti indigerible, almenys per a mi. I diria que no és que jo em faci gran, més aviat són ells que s'estàn empetitint pensant que creixen. Adéu TV3, o a reveure.