Diu Pep Guardiola que avui ningú parlarà de Velasco Carballo. Doncs a mi m'abelleix fer-ho precisament avui que estic una mica més tranquil. Ja he explicat en alguna altre ocasiò que dels arbitres es diuen els dos noms car sovint s'esmenta la seva mare, i devien pensar en els inicis de la cosa aquesta de la pilota que dient el cognom de la mare, potser la gent es retrauria una miqueta. Confesso que ahir la vaig recordar o m'hi vaig referir més d'una vegada a la Sra Carballo. Costa de creure que un àrbitre com Velasco Carballo expulsi Piqué en aquella jugada, que ensenyi una groga a Keità per ni tan sols tocat al contrari que es llença abans de l'entrada (i ja tenia una groga)i que s'empassi quatre penaltys. Si! quatre. Malgrat la majoria de mitjans parlen de 3, al final de la primera part, en l'últim corner que llença Xavi hi ha una agafada dins l'àrea de l'Sporting que és un penalty claríssim. Massa errors per l'arbitre que ja es va empassar un penalty clamorós al camp del València, i aixó que diuen - diuen - que és el millor de la Lliga. País!