Un músic de 60 anys i la seva mare se suïciden a Atenes després de deixar una nota com va fer el jubilat grec que es va immolar a la plaça del Syntagma.

"El meu nom és Antonios Perris. Durant 20 anys he cuidat la meva mare de 90 anys d'edat. Des de fa tres o quatre anys té Alzheimer i fa poc se li ha diagnosticat esquizofrènia i altres problemes de salut. Les residències per a la gent gran no accepten pacients que suposen una càrrega així. El problema és que jo no estava preparat i no tenia efectiu quan es va produir de sobte la crisi econòmica. Malgrat tenir propietats i haver venut tot el que he pogut, m'he quedat sense diners i ja no tinc ni per menjar". El text, desesperat, el va publicar Perris a la web Stixoi.info.

Els testimonis han relatat que mare i fill van saltar al buit agafats de la mà, poc després de les vuit del matí. Tots dos vivien al primer pis de l'edifici, situat al barri atenès de Metaxourgio, informa el portal Athens News.
L'home ha estat identificat com a Antonis Perris, músic de professió. Segons els veïns, la família passava dificultats econòmiques i, de fet, Perris va relatar fa poc al seu bloc que feia 20 anys que cuidava la seva mare.

"Recentment he patit nous i seriosos problemes de salut. No em ve cap solució al cap. Suficients propietats però no diners en efectiu, cosa que significa no menjar. ¿Algú coneix alguna solució?", preguntava Perris.

També va escriure alguns versos sobre la situació econòmica i política a Grècia: "Estem governats per lladres i tots els seus acòlits" o "Les ordres em diuen que em suïcidi", són algunes de les frases. El suïcidi de Perris es produeix un mes després del del jubilat Dimitris Christoulas, de 77 anys, que es va treure la vida a la plaça del Syntagma d'Atenes, en una acció que va captar l'atenció internacional i va generar noves mobilitzacions socials. La seva carta va commoure el món. elperiodico.cat.

Podía haber fet un escrit, pero entenc la noticia parla per ella mateixa, i no cal afegir-hi res més. 

Aquest escrit està dedicat als mercats i als lladres dels governants i especuladors.