En un vell país ineficient com Espanya, la policia es dedicava avui a confiscar xiulets als aficionats del Barça i del Bilbao, mentre no actuava en una manifestació feixista amb banderes pre-constitucionals i fins i tot de les SS, amb discursos demanant l'anorreament dels qui no se sentin espanyols. En un vell país ineficient com Espanya passen coses absurdes com aquesta o com els 23 mil milions que caldràn per salvar Bankia, de moment, que la xifra va pujant. En un vell país ineficient i parasitari com Espanya, tot és possible, menys alguna cosa de bo.
LA POLICIA CONFISCA XIULETS
25.5.12
* coll
Espanya guanya de la única manera que pot: amb la força (ja sigui la força de les garrotades o dels decibelis). Tot plegat, una metàfora claríssima.
ResponEliminaAh, y això del viejo pais ineficiente, entre dos guerras civiles... bufff, quin poema més bo.
ResponEliminaun poema del cosí d'Esperanza Aguirre Eastriver
ResponEliminaEl que me porta de cap, es el cognom...Aguirre y Gil de Biedma..Ho trobo molt injust...
ResponEliminaeren cosins Miquel
ResponEliminaA mi me parece que pitar un himno que mucha gente siente como suyo, es de una falta de educación tremenda y de retrasados mentales, sea el español, el catalán o el congoleño.
ResponEliminaQuizás es hora de plantearse como se juntan los nacionalismos con el fútbol, para crear masas no pensantes detrás de las banderas. Sean estos nacionalismos, españoles o de otra indole.
no se pita al himno sin letra,sino al títere del Bourbon y a la estupidez de Espe Aguirre. En cuando a los retrasadoa mentales quizas sean los que aplauden a este Borbon o esta Espe o este himno,sin palabras pero lleno de sangre como la bandera aunque le hayan quitado la gallina.
ResponEliminaDe esos también hay muchos Francesc y a esos también me refería, pues son los mismos tontos con diferente bandera.
ResponEliminahe llegado a la conclusión que todas las patrias y todas las banderas acaban siendo nocivas para la salud en general. No creo ni en patrias ni en banderas, llevan a mal traer.
ResponElimina