Comentava ahir que estaba sense línia al telèfon fix i per tant sense ADSL. Doncs bé, no és tracta de cap avaría ni d'ONO ni de Telefónica. dit curt i ras, el número de telèfon de casa que encara va a nom del pare el 93.723.44 (i 2 números més), ja no el tenim: Telefónica ens l'ha pres i li ha donat a una senyora de la que no tinc el gust. però si el disgust.
Que com ho sé? doncs perquè ahir al migdía va venir a casa el técnic d'ONO que venias a arreglar l'avaría. Molt espavilat no debia ser, atès va trucar al meu mòbil que previsorament vaig deixar al 1400, per preguntar si èrem a casa ja que trucaba al fix i no contestàvem(?)
- Com vol que cvontestem - li vaig dir - si el fix és precisament el que vostè ha d'arreglar.
Finalment, l'home va venir, s'ho va miorar i va dir que 'no era d'ells' que era de la línia de Telefónica, que ja es posaria en contacte amb la companyia i es solucionaria en poc temps.
Cap a les 6 de la tarda vaig sortir a dur la bici al mecànic ja que tenia una roda punxada i a fer un parell de gestions, i se'm va ocòrrer trucar a casa a veure si ja teniem línia, el telèfon feia la senyal de trucada mentrre que abans d'ahir donava senyal de connexió fallida. Ja està - em vaig dir innocentment -. Ja està?. Ja està embolicada la troca, doncs qui es va posar a l'aparell no era la Nuri sinó la senyora que he esmentat abans que em va dir que li acabaven d'instal·lar el telèfon amb el meu número.
I aquí em va venir al cap Kafka. Des d'aquest mateix moment vaig ser conscient que tenia un principi de començament de problema. Segons telefónica, com no estic amb ells, el número és seu i si volen me'l poden treure per no se què de la portabilitat (fa sis anys que estic a ONO). ONO, després que un senyor amb accent sudamericà entenguès la magnitutd de la tragedia, va consultar a un superior i em va dir que intentaríen recuperar el número parlant amb telefonica, atès les línies eres seves.
I així estic, sense telèfon isense ADSL.
Els donaré 24 hores i si no és soluciona, seré jo qui es donarpa de baixa d'ONO i de Movistar del mòbil, em canviare mòbil i ADSL a una altra companyia agafant un llapis USB que duu l'ADSL a travès del mòbil, i per descomptat tornaré tots els rebuts que pugui d'ONO i de Movistar i que els pagui Santa Rita.
Seguiré informant...
A mi em va passar igual, però fa molts anys, quan encara no hi havia adsl. Mira si els números son de la telefónica, que ara fa un any la meva cunyada que estava a Jazztel es va traslladar del poble sec a l'eixample i volia conservar el número i els de Jazztel li van dir que impossible. Es va tornar a fer de telefónica i va recuperar el número.
ResponEliminaCoño ¡¡¡¡ no tenía puta idea ....O sea, que de mercado libre, na de na...esta es buena , y a la vez una payasada de empresa que puede perjudicar , y no poco, a una empresa por el mero hecho de ir a la competencia...Para eso nos quedamos en Cuba...salut
ResponEliminaY España es democrática y los gobiernos nos protegen los derechos...
ResponEliminaHòstia, em sembla molt gros això. Quina merda de companyies que cobren el que volen... per serveis de merda. I queixa't, queixa't que si tens sort et faran una mica de cas... després de dies i dies de perseguir-los!
ResponEliminaCada dia més em pregunto per què serveix un estat incapaç de garantir que els ciutadans puguem no ser atracats fins i tot a casa nostra.
DOncs jo a Tona també tenia el telèfon al nom del pare, que era mort des del 2006. Va passar que el vem tenir de baixa, la línia ino ens van donar el mateix quan el vaig donar d'alta hehe
ResponElimina