LA INDEPENDÈNCIA I EL GAT


En el fons, i que ningu s'enganyi, la independència - amb majúscules - a Catalunya la pretenen tres i l'astròleg. El que succeix és que la situació econòmica i sobretot la mani de l'11 de setembre ho ha complicat tot, i ara, descol·locats, els partits no saben a quina carta jugar i ves per on, l'independentisme que estava somort  com un virus d'aquests virals del Youtube s'està escampant com merda. A Espanya estàn més acollonits i desconcertats del que aparenten i aquí tambè, però sembla que Mas (m'ha sorprés gratament) ha vist la llum i el camí a seguir. A Madrid va fer un enorme discurs d'Estat, un discurs sincer i honest, que no se si varen entendre els mesetaris del segle XIX, aquí per a ells va el pollastre, però Mas va parlar en castellà molt clar i català, i és d'agraïr. Passaràn coses en els propers mesos, moltes i sorprenents coses. Com em deia aquest matí el Santiago el meu pare - qui m'ho havia de dir que a la meva vellesa veuria una Catalunya independent - I ho diu un que, com hom - el seu fill - no ho és pas d'independentista, pero que com a l'acudit de l'Eugenio, quan va a demanar el gat mentre rumia pel camí, fastiguejat, acaba dient al sorprés altri que li obre la porta: sap que li dic, que ja es pot fotre el gat al cul!

Publica un comentari a l'entrada

10 Comentaris

  1. Esperem que els que han vist la llum al final del camí, creixin exponencialment en les properes setmanes. La paciència s'ha acabat i ara tenim presa, molta presa.

    ResponElimina
  2. sorgeixen com bolets a la tardor Policarp, és un misteri, o és que la gent està molt cremada, però és així...frivolitzant, podriem dir que AQUESTA TARDOR la tendència será la independència.

    ResponElimina
  3. Em temo que jo no estic veient cap llum, ni em sembla que el Mas digués res de nou (ni m'interessa, és clar).
    I em commou tota aquesta gent que ara és tan valenta i tan pressurosa: el senyor Mas i el seu govern dels Millets ens està destruint l'escola i la sanitat, està privatitzant tot allò que troba... però és clar, en nom de Catalunya. Independent o no, quin país deixaran? Ja se'l poden fotre al cul, com el gat.

    ResponElimina
  4. .............a Catalunya la pretenen tres i l'astròleg.....Pos si...perque la patronal está que bufa i la meva dona també...(el Clinic no pagará la extra de nadal...i aixó que no són funcionaris ...)

    ResponElimina
  5. A veure què passa. Jo em limito a mirar i pensar. I si es dóna la circumstància, a remoure les aigues com les removem tots.

    ResponElimina
  6. Lluis, el Santiago, al meu pare li fa patxoca aixó de la independència. Està convençut que ho veurà.

    ResponElimina
  7. Remogudes ho estàn les aigues, Ramón. Caldra estar emetents a veure que passa.

    ResponElimina
  8. ¿Quien va a gobernar la nueva Cataluña? ¿ Tendréis listas abiertas y podréis elegir a vuestros representantes o como hasta ahora?
    Sinceramente este tiro pienso que apunta a donde no debe...

    ResponElimina
  9. Pondremos a mi padre, que le hace mucha ilusión, seguro que lo hará bien.

    ResponElimina