Parlava l'agost de l'any passat d'una cançó que sovint escoltava cantar al meu pare amb música de Gershwin "si vas calent, agafa un duro i ves de putes...."
Aquell dia mentre aclaria l'origen de la lletra, vàrem parlar del Canal+, que ell no en tenia, que no el podia pagar... El vaig enredar i li vaig dir que com el feia soci, durant un any no hauria de pagar res i després ja li pagaria jo. I així va la cosa, cada més el Banc em carrega dos rebuts del Canal+ de 51,02 euros. Problema doncs resolt, ara hem d'aclarir bé que s'aclareixi a quina hora i a quin canal es juga cada partit, però això ja és tasca complexa de la que no sé pas si me'n sortiré. 

Com els de Canal+ ara fan una oferta de tot el futbol a 21€, em vaig queixar, però no em varen fer cas, aleshores vaig tornar un rebut a veure si em feien cas, i, tampoc, al mes següent em varen presentar dos rebuts en un de 102.02€ i el normal del meu pare, i el meu el vaig retornar de nou. El dia que el Barça jugava el partit de Champions amb l'Ajax, al cap de cinc minuts es fon la imatge, i adéu al partit per la tele. De seguida vaig sospitar que m'havien tallat el senyal. En trucar, m'ho varen confirmar, i els vaig dir que ja em podien donar de baixa i emportar-se el descodificador i l'antena. Segons els de Canal+ si tens un deute superior a 100€, et tallen el senyal. 

Al cap d'uns dies vaig pensar que m'havia precipitat, si havia de posar una altra antena, passar el cable etc etc per tenir Gol TV encara em sortiria més car, així que vaig pagar els 102€ i els vaig dir que no em donessin de baixa. Ah! no he explicat que: (per això em vaig emprenyar) quan una senyoreta de Canal+ em va trucar per dir que tenia un rebut retornat, em va oferir un 30% de descompte si pagava amb targeta de crèdit. 

 - Oiga señorita, que esto és al revés - li vaig dir - usted me tendria que reclamar gastos de devolución del impagado no ofrecerme un 30% de descuento. No va saber ben bé que contestar-me. 

Tornant al tema allí on l'havia deixat, un cop tornat a donar d'alta, aquest mes d'octubre només m'arriba carregat el rebut del meu pare. Bé, vaig pensar, com et vares donar de baixa i després d'alta, a lo millor arriba uns dies més tard. Doncs no, uns dies més tard em truquen al mòbil els de Canal+ que fan una promoció als clients i en comptes de pagar els 51,02 a partir d'ara en serien 30€ amb IVA inclòs durant 11 mesos, car Octubre me'l regalaven. 

Ara, tinc de trucar reclamant que m'arreglin el rebut del meu pare.