.

LA VERSIÓ DE LA LIDERESA


EL FETS - Els fets han tingut lloc a les 16.40 hores, quan el vehicle de l'expresidenta madrilenya –i actual presidenta regional del PP– estava ocupant el carril bus de la Gran Via. Un agent de mobilitat s'ha acostat al cotxe a demanar-li la documentació, moment que ha quedat gravat a l'emissora del servei. Segons 'El País', Aguirre no ha arribat a mostrar el DNI, tot i que des de la UGT s'assegura que sí que li ha lliurat la documentació a l'agent. Sigui com vulgui, el cert és que l'expresidenta ha posat en marxa el seu vehicle i ha marxat del lloc, atropellant la moto de l'agent de mobilitat.

Després de l'atropellament, l'agent ha perseguit Aguirre, una operació que ha estat presenciada per una patrulla de la policia municipal, que s'ha afegit a la persecució. Segons 'El País', un policia municipal s'ha posat al costat del cotxe i ha indicat a Aguirre que s'aturés, ordre que ella ha ignorat, i ha continuat conduint fins a arribar al seu domicili, al barri de Malasaña. Aguirre ha ficat el cotxe al garatge i, sempre segons el rotatiu, dos agents de la Guàrdia Civil que vigilen l'habitatge de l'expresidenta han suggerit a l'agent de mobilitat fer una declaració amistosa d'accidents. Ell, però, s'hi ha negat, i ha insistit que volia notificar a Aguirre el delicte comès, a més de la multa de 200 euros per aparcar en un carril de bus. Aguirre no ha donat la cara, i l'agent ha marxat a comissaria per tal de posar una denúncia.

LA VERSIÓ DE LA LIDERESA - «Lo único que querían era la foto multándome».Esperanza Aguirre ha lamentado en conversación con ABC el incidente en el que se ha visto involucrada a las 16.00 horas en Callao, cuando ha decidido aparcar su vehículo en la plaza para sacar dinero de un cajero. «He tardado solo un minuto. A esa hora no había nada de tráfico. No había ni un alma», comenta la presidenta del PP de Madrid.

Una pareja de agentes de Movilidad ha acudido a multarla al ver un vehículo mal estacionado. «Les he dado mi carné de identidad y mi permiso de conducir; además les he pedido disculpas. Una vez acabados todos los trámites les he dicho si ya me podía ir, y me han dicho que no, que allí iba a tener que esperar un poco».

Aguirre les ha hecho ver su malestar por la espera, después de haberles entregado toda la documentación requerida. «Si tiene algún problema con nuestro procedimiento llame usted a Ana Botella», le ha soltado un agente, según cuenta la dirigente.

Ha sido ese el momento en el que Aguirre ha decidido marcharse a su casa. «Les he dicho que si necesitaban algo más que vinieran a casa... Y se han presentado siete policías. Lo único que querían era una foto»

Ah!, aquests fets no els supera ni Ana G.Obregón, la lideresa resumeix el seu comportament menyspreable amb un 'lo único que querian era la foto multándome', i és queda tan ample. De fet és una resposta molt del Pp, negar la major i capgirar la història del fets a la seva manera, o a la manera que més els convé.

Molt em temo, que hi ha un parell d'agents de la Policia Municipal de l'Ajuntament de Madrid, que estàn a punt de quedar-se sense feina, sinó s'hi han quedat ja.

8 comentaris:

  1. Todo habla por si solo.
    No hacen falta explicaciones. La prepotencia, la altanería y la soberbia es el denominador común de TODA la clase política.
    Recuerdo ahora, porque se que una columnista llamada Rahola saldrá , de eso estoy seguro, que en Santa Coloma de Gramanet se le llevó el coche la grua, cuando militaba en el PI ( no en el 3,1416, sino en el Partit para l´Independencia de Colom), y se fue para el depósito diciendo que no sabían con quien estaba hablando y que le devolvieran el coche sin pagar la multa. Está grabado.
    Por eso que no me extraña nada de nada y de nadie.
    Se busca político decente. Así de claro.

    ResponElimina
  2. SENSA FEUNA?...NO MU CREC,EN AQUELLS ANDURRIALS.LAS "CHULAPONES" ELS EMBALADEIXAN,I AIXO DE "CON DOS CO,,,," "QUE YO SOY MUY MAL HABLADA",ENCARE MES......

    ResponElimina
  3. SENSA FEUNA?...NO MU CREC,EN AQUELLS ANDURRIALS.LAS "CHULAPONES" ELS EMBALADEIXAN,I AIXO DE "CON DOS CO,,,," "QUE YO SOY MUY MAL HABLADA",ENCARE MES......

    ResponElimina
  4. és la prepotència dels qui ostenten el poder Miquel, el 'usted no sabe con quién está hablando' tant Esperanza com la Rahola.

    ResponElimina
  5. Pobre Esperanza, treinta años sirviendo al pueblo y asi se lo pagan...

    ResponElimina
  6. el pueblo es muy injusto con la lideresa Temujin. Por cierto decían hoy no se donde que no se detuvo porqué parece le había dado un poco o más de la cuenta al prive, uséase a la botella. (está por comprobar), o sea presuntamente.

    ResponElimina