À BOUT DE SOUFFLE


El fill gran del ministre de Justícia, Alberto Ruiz-Gallardón Utrera, va ser denunciat aquest cap de setmana per un conductor amb qui va tenir una col·lisió al centre de Madrid, al carrer d'Almagro, ja que va fugir sense arribar a facilitar les seves dades després de l'accident ines va amagar val garatge del seu Papà, perquè aquestes bestieses nomès les fan els eixelebrats que tenen Papà, i en aquest cas, important.

El segon conductor va decidir trucar a la Policia Municipal, sense tenir més dades que el número de matrícula del vehicle que havia fugit. Els agents van comprovar que el cotxe estava registrat a nom d'Alberto Ruiz-Gallardón Utrera i es van posar en contacte amb el domicili del ministre, però van contestar els escortes, que van negar que el cotxe que buscaven hagués entrat a l'edifici, afegeix el rotatiu el Mundo, que precisa que el conductor fugit no es va posar en cap moment a disposició dels agents.

Després, el conductor que havia trucat a la policia va posar una denúncia a la comissaria del carrer de Leganitos, encara que els agents no van arribar a denunciar-lo, sinó que van presentar només una "minuta" de l'incident. El fill gran ho va negar i resulta que va ser el seu germà, o quelcom aixi han dit, la questió és marejar la perdiu i que ningú es preocupi, és part del codi genètic dels del Pp, vegis sinó Esperanza Aguirre o M.A.R. jugant als autos de 'choque' pels carrers de Madrid. El fill de....Gallardón, ha estat o no ha estat, ho potser ha estat el seu germà, que importa, ho negaràn tot i l'assumpte acabarà en un no res. Aquí, el personal pepero fa unes escapades amb final roï, tirant a cutre salsitxero. Almenys Jean Paul Belmondo a 'À Bout de Souffle', tenia més estil i sabia com posars-se un barret al cap mentre la cigarreta li penjava de la comissura dels llavis i de passada es fotia a Jean Seberg.
         

2 comentaris:

  1. No me gusta. El padre debería, por su condición, decir algo, y/o presentara su hijo en la comisaria de policia y aclarar el hecho.
    Es lo que hablamos cuando se creen que están por encima del bien y del mal.
    Y esa es la educación de estos niños de papa y del pepe

    ResponElimina
  2. és el que hi ha Miquel, el que dius és com hauria DE SER, però, com hauria de ser i per donar ejemple no és al manual de comportament del Partit Popular.

    salut. Ah! el pare bé, tocadet però bé....

    ResponElimina

B L O C S
COMENTARIS
  • Francesc Puigcarbó
    Francesc PuigcarbóRecordes l'acudit:Un senyor truca Oiga, es el partifo ComunistaSi, camaradaSoy Gutierrez, dame de baja del partido que me ha tocado la primitiva.Salut.
  • Francesc Puigcarbó
    Francesc PuigcarbóeL DE WORDPRESS es aquest:https://kreualta.wordpress.com/
  • Francesc Puigcarbó
    Francesc PuigcarbóAquest bloc no es pas meu, l'he enllaçat, El de WORDPRESSa es una altra adreça
  • Ricard
    RicardHe trobat fàcilment el blog i l'entrada que esmentes. (cercador de la secció "lector" de wordpress.com)por qué celebramos...Em sembla que encara no paties de plantillitis... ;)
  • Tot Barcelona
    Tot BarcelonaHay una frase célebre, Francesc, en una carta que escribió Carl Marx a su yerno, Paul Lafargue, y le decía entre otras cosas: "Lo cierto es que yo no soy marxista". Quizá así podamos empezar a comprender como cuando uno tiene la nevera llena se olvida de aquellos que re…
  • Francesc Puigcarbó
    Francesc PuigcarbóAmén.
Widget byTutorial Blog
-

ADMINISTRADOR DEL BLOC