UN DEUTE IMPAGABLE?


Dues demandes de paternitat en curs, comisions sospitoses amb l'amistançada pel mig en contractes d'AVE als emirats i altres; una de les 100 fortunes més grans del món segons Forbes i el que no se sap. Per aixó l'han aforat (blindat). Els del Pp invoquen "l'impagable deute de gratitud" amb Joan Carles. No sé a quin deute es refereixen, però si de cas el deute l'hem pagat amb escreix els ciutadans d'aquest país que, - per cert tè 10.000 aforats -, durant els 39 anys en que Joan Carles I, ha fet el paripè i el paparina aqui i fora d'aquí i poca cosa més. 
Ara, beneit no és, en 39 anys ha aconseguit acumular una fortuneta de 1.800 milions d'euros, que tenint en compte que el seu pare estava més pelat que una rata. té mèrit, sobretot perque amb els ingressos oficials de la casa Real, no es podia en cap manera aconseguir aquesta fortuna. Questions, que òbviament cap fiscal anticorrupció investigarà mai.

A França, Jacques Chirac, quan era alcalde de Paris, va tenir problemes amb uns funcionaris públics de l'Ajuntament que en comptes de fer la seva tasca col·laboraven en la campanya per fer-lo President. L'afer es va investigar per un jutge, és va suspendre en ser escollit Chirac President de la República, però en cessar en el càrrec vuit anys més tard i deixar d'estar aforat, el cas es va reobrir i li varen caure dos anys de presó, que no va cumplir per l'edat. Clar que França, és una estat pseudo democràtic, i Espanya ni aixó. 

Per tant ni deute impagable ni cap mena de gratitud a un exemplar decadent i execrable i poc ejemplar com aquest i en general la resta de Bourbons.

6 Comentaris

  1. Tot Barcelona

    es que encuentro que nos hace perder energías, de verdad...

    Reply Delete 24 de juny, 2014
  2. D.F.

    Sin entrar en el caso en cuestion, respeto que un ciudadano se queje de que solo le pueda juzgar el Supremo, ya que no se le da inpunidad, solo que tiene que ser el Supremo quien le juzgue, como a Chirac.
    Pero me jode sobre manera que algunos de los 10.000 aforados apesebrados critiquen esto, lo primero que debieran hacer si son hombres honrados y consecuentes es renunciar por escrito a su inmunidad, que manda huevos, que decia el aforado..

    Reply Delete 24 de juny, 2014
  3. D.F.

    Hostia que fallo, he dicho honrados y consecuentes, no me he dado cuenta que esto es España y hay partidos gobernando con sedes embargadas, con tesoreros con dinero en Suiza, con sindicatos ladrones y patronales corruptas y algun partido cuando le pidieron que el presi declarase (sr, Gonzalez) dijeron "verdes las han segado.." los mismos que ahora se abstienen sobre el tema, (que eso es como meter solo la puntita). Un saludo.

    Reply Delete 24 de juny, 2014
  4. Francesc Puigcarbó

    así es Daniel, y no si has caído en que aforados quizás debería decirse 'a forrados', porqué forrados si que están estos diez mil aforados.
    Esto es España muchacho, tierra de pícaros y buscones.

    Reply Delete 24 de juny, 2014
  5. Relatus

    Els del PP poden estar agraïts a qui vulguin: al rei, a Fraga, a Franco... ja s'ho faran. El problema més gran és que encara falten 5 mesos pel 9N.

    Reply Delete 24 de juny, 2014
Més recent Anterior