ÚLTIMS ESCRITS :

MORIR A L`ENGRÓS


Llevat de nació digital que extranyament han estat mesurats i objectius en donar la informació de l'accident de l'A-320, la resta de mitjans, com la Vanguardia, el Periodico o l'Ara han estat sobrepassats i han sobreactuat amb la noticia, com si es tractès d'una Nuria Espert qualsevol. No han sabut com donar-la de manera mesurada i han fet ús i abus de la informació que han donat, exageradament, obscenament exageradament, fins i tot amb massa pels i senyals de les victimes en el cas de el Periódico, fent radiograffies de bastants d'elles. 
Ja sé que aixo és degut a que en els diaris ja no hi ha periodistes de veritat, capaços d'informar acuradament i ojectivament, que pateixen la majoria la sindrome de la SEXTA, que té una penosa manera d'informar començant pel moviment gairebé compulsiu de les mans i el cos dels seus presentadors, tan si és en les noticies com en els esports. I tot per un accident al que s'ha donat una cobertura, francament, molt exagerada. Ho recorda avui Gonzalez Sinde a El periódico, l'any passat  varen morir a Espanya en accident de carretera 1.131 persones, més els danys col·laterals dels ferits greus, però això no és noticia, és el que té morir-se de gota en gota. Cal morir a l'engrós perquè s'en parli abastament....
Quan a Lubitz i el seu estat el dia de l'accident, sincerament, tinc els meus dubtes de la versió oficial, hi ha hagut molta pressa en culpar-lo, i aspectes estranys, com el de la respiració acompasada fins el moment de l'impacte que un pilot profesional avui posaba en dubte; i no és per una teoria de la conspiració, és que resulta molt practic donar-li la culpa a un mort que no es pot defensar, practic i economic, com en Bartomeu que dona la culpa a Tito Vilanova del precipitat fitxatge de Neymar. Els morts no es poden defensar i a vegades ja els va bé aixi als vius amb molta barra.

2 comentaris:

  1. Uffff
    O sea, un piloto no puede estar inconciente porque se le escucha la respiración...O sease para que no se le escuche ha de estar clinicamente muerto.
    Dos...."és que resulta molt practic donar-li la culpa a un mort que no es pot defensar"...yo te insisto...ahora la compañía no ha de pagar sola el seguro que asciende a miles y miles de euros...
    Tres...Y espera...espera cuando esto se enfríe...Iran a por el médico y el del seguro que no puso la baja en conocimiento de la compañía...¡¡¡
    verás como cambiará todo en diez días. Y verás como las inmendizaciones no serán lo que se espera de ellas.
    De momento la luftansa esta de las narices no ha bajado mucho en bolsa...que es otra de las cuestiones que tienen en vilo al gobierno alemán...Ahora a por los sistemas de selección de personal y el sistema médico...pero nunca el técnico...Todo va bien..
    Ahhhy lo del Vilanova no quiero decir nada, pero lo pienso. La mierda pa el que no está.

    ResponElimina
  2. avui un pilot professional a Rac1 posava en dubte que es pugués escoltar la respiració del copilot com expliquen.
    I si realment ha estat com diuen a Lufhtansa hi ha una colla d'incompetents, el que no deixa se ser estrany donada la suposada professionalitat dels alemanys.

    Salut

    ResponElimina