La regidora d'Igualtat de l'Ajuntament de Castelló, Ali Brancal, ha denunciat davant d'Institut de la Dona les fotografies que el Club Esportiu Castelló ha utilitzat en la seva campanya publicitària per fer un "ús sexista de la dona". A les imatges, incloses dins la campanya de venda d'abonaments per la temporada 2015-16, es pot veure una jove amb l'esquena despullada i un escut de l'equip tatuat, mentre un noi la mira des d'un llit. El consistori de Castelló també ha enviat a través del regidor d'Esports una carta al club per demanar-los que retirin la publicitat.
Ai, que bona gent és la regidora d'igualtat de l'ajuntament de Castelló, com cuida la imatge de la dona, i acusa l'anunci de sexista, però oblida que el noi ensenya igual o fins i tot mes del seu cos que la noia, de la que ens quedem nomès amb la visió de l'esquena, o sia, l'Ali Brancal s'ha passat de frenada i el que ha fet es discriminar als homes en omitir la nuesa del noi.
A banda l'anunci no té suc ni bruc, però no de lluny tan idiota i poca solta com el de la Coca Cola, el de Sitges on s'acumula tal cumul de despropòsits i desgracies amb un títol que no té res a veure amb l'anunci: destapa la felicitat.... resa al final de l'anunci, quan el que hi ha hagut és una successio de desgràcies. Coca-cola és així.
Pero...sólo es sexista al hombre ????
ResponEliminaY la mujer..??? ella no, ella sólo hace el anuncio porque necesita comer y le pagan por ello...¿o no ?
Si ninguna mujer se hubiera dejado retratar en esa pose lo hubieran tenido que hacer con el gato del equipo..¿ me equivoco ?
o poner otro hombre, luego si que se habría liado.....
ResponEliminaOtra pasada de frenada políticamente correcta... estamos gilipollas
ResponElimina