El dia que jo vaig nèixer era dilluns, els 12 de març de 1945, el pare i la mare alguna vegada ja de gran que els hi havia preguntat no recordàven quin dia de la setmana havia nascut, nomès recordàven que m'havia costat molt sortir. Ho he trobat a google. El dia que jo vaig nèixer va morir Anna Frank, i un dotze de març va nèixer gent tan dispar com Lizza Minelli, Jack Kerouac, Jesus Gil y Gil y tal y tal, Javier Clemente, Al Jarreau i el meu admirat Miguel Gila.
A la vista del variat muestrari de personal nascut el mateix dia, diria o gosaria afirmar que això dels horoscops és una camama, encara que per ser un geni, es veu que s'ha de nèixer un dilluns a la tarda, un dimarts o un dissabte pel matí, segons ha estudiat un estudiós rus amb poca feina. De poc no compleixo un dels requisits per a ser un geni, jo vaig néixer la matinada del diumenge al dilluns. 
El dia que jo vaig nèixer el món ja existia i el futur només faltava escriure'l en un diari, com Ana Frank, mentre Miguel Gila, que el dia en que va nèixer la seva mare no hi era, persistirà eternament.....