Suposo que només m'ha afectat a mi, però blogger ahir no giraba rodó, tot va començar en publicar un post a Collonades que no sé per quins setze ous es va autopublicar 3 cops. A partir d'aquest moment blogger no em deixaba entrar per esborrar els dos que sobraven, entrava en un  bucle i no hi havia manera d'accedir a disseny ni publicar cap entrada a Collonades ni a cap altre bloc.
M'han intervingut amb el 155, fou el primer que vaig pensar, però els blocs si es podien veure sense problemes. S'em va ocòrrer eliminar el bloc de Collonades (hi ha un marge de 90 dies per recuperar-lo), però encara que pugués sol·lucionar el problema no ho faré, amb Facebook, Twitter, Instagram  i Whatsapp, Collonades ja no té cap sentit, va sempre tard i a remolc d'aquests fòtils instantànis d'informació que li han tret validesa i com deia sentit. Com en tenia un a Wordpress quan l'aturada de Blogger del 2011 en que va estar 24 hore ssense funcionar, hi aniré publicant alguna cosa merament per no deixar-lo abandonat del tot.
I és que les noves aplicacion s es mengen les velles, i cada vegada hi ha més immediatesa i per tant també més confussió i en el fons desinformació per saturació desmesurada de noticies. 
Abans de Whatsapp i Instagram, Absurdidades i Collonades se n'anaven entre els dos a las 3 o 4 mil visites diaries i últimament no passaven de les dos-centes. La foto que il·lustra aquest escrit pertany al post que va causar els problemes, trobo que hi queda addient, és un fuckfinger a Collonades.

afegitó: m'he adonat que no puc contestar als comentaris, ahir podia pero avui ja no, entenc que és una altra anomalia de blogger, espero que momentània.

sbd - 8.11.17