Aquesta, podria ser la historia d'una pàgina viscuda. El sabeu aquell acudit de l'Eugenio, si homes i dones, aquell del conductor que va per l'autopista, i escolta per la radio que informen d'un cotxe que va en contra direcció, i el conductor diu: Un? tots van contra direcció. Doncs bé, aixó és el que m'ha passat aquest matí. Recordareu que us vaig explicar que a Lanzarote vaig anar a urgències per què hi veia doble, allí després de sis hores d'espera em varen enviar a un ambulatori on em varen dir que quan arribès a SBD anès al meu metge de capçalera, metgessa en aquest cas. L'endemà d'arribar de Lanzarote vaig anar al CAP del costat de casa. La doctora Jaime no hi era i em va atendre un metge de guardia que sense a penes escoltar-me em va dir que m'havia de visitar un neuròleg, que ja m'avisarien. Tot i que el paper que em va donar el metge de guardia deia: PRIORITARI, al cap d'uns dies vaig rebre una carta que em deia que tenia programa visita a neurología el dia 19 d'octubre a les 11 hores AM.
I aqui es quan es dona l'equívoc... Reconec que a banda de despistat no tinc - afortunadament - pràctica d'anar d'alló que en diuen de metges, a l'entrada del Tauli, he inserit la tarja sanitaria que suposo que per manca d'ús no m'ha reconegut, però després de teclejar el DNI m'ha tret un paperet que deia:
EDIFICI SANTA FE, PLANTA PRIMERA CONSULTORI 06 SALA 1B NEUROLOGIA.
I cap allí he anat, m'he assegut i au, a esperar que m'avissessin. Tenia hora a les 11 i quan eren les dotze menys 10 minuts ha sonat el mòbil, era un telèfon rar, de molts números i no l'he agafat. A les 12 quan ja passava una hora m'he aixecat i ja me n'anava quan ha tornat a sonar el mòbil. L'he agafat, era la veu de la doctora de neurourología que em reclamaba; resulta que jo habia anat a l'edifici del Parc Tauli, neurologia planta 1 Sala1B, pero havia d'haver anat a l'edifici del costat, l'antic de les parteres l'Edifici Santa fe, on també hi ha neurologia planta 1 Sala1B, o sia una duplicitat que m'ha dut a la confusió.
He anat cap allí, el meu número era a la sala d'espera, esperant-me, consultori 10, però al consultori 10 no hi havia ningú i a la sala d'espera només tres persones. Al consultori del davant hi havia cinc dones, una d'elles la doctora que m'habia trucat, l'hi he explicat la confusió però ni m'ha escoltat, s'ha limitat a dir-me:
- vagi a la sala d'espera i ja l'avisaré. 
Ho sento, li he dit, però ja es tard hi haig d'anar a buscar al meu net a l'escola, a més, fa un més que m'havia d'haver visitat, ja se que no es culpa seva, pero de fet, el que m'ha dut aquí ja m'ho he curat tot sol, fent servir nomès el sentit comú, per tant deixem-ho estar. Si hagués estat greu ja seria tard. 
Ja vaig explicar que la doble visió que patia me l'havia curat tot sol fent uns exercicis que m'havia insinuat el metge d'Arrecife. Això em pasa per no anar quasi mai al metge, no tinc la pràctica dels professionals de la recepta. Resumint, malgrat la raonable confusió d'Edifici, qui anava en contradirecció era jo.