Papers 'paperets', minses escorrialles o notes marginals a d'altres escrits més extensos. Són observacions, reflexions i admonicions exposades en cru, sense premises ni corol·laris que ajuden a demostrar-les o a justificar-les: són clàusules redones, llampants, frases aïllades que poden produïr un efecte no sempre previst: unes vegades obvietat pura i simple, d'altres, impertinència procaç. Totes dues en part, deliberades. 

1.- Nedo tan malament, que més que nedar vaig a la deriva.
2.- Cau la tarda, a veure si badant se'ns farà mal.
3.- Si jo sóc jo, i l'altri és l'altri, per l'altri, l'altri sóc jo, i en canvi per a mi l'altri segueix sent l'altri. No jo!
4.- Tinc un dubte raonable. Que sóc?: ilota o idiota.
5.- L'aigua del riu salta fresca i alegre. Però ella no ho sap que és això de saltar i estar alegre. Ningú s'ha molestat a explicar-li.
6.- A qui es lleva d'hora, Déu l'ignora.
7.- El 25 de desembre: Corte Inglés!, Corte Ingles!, Corte Ingles!
8.- Els mossos d'esquadra són els únics que quan es muden es posen espardenyes.


CANÇÓ POPULAR

Que bonics els estrangers
que venen per carretera,
i quina nosa que ens fan
els que arriben en pastera.

ISRAEL

Anem a Betlem
a veure el Mesíes
Anem a Betlem
i el bombardegem.


BON NADAL!