No sé jo el perquè dels horaris que ens han donat als més grans de 70 anys, de 10 a 12 pel matí i de 7 a 8 a la tarda per sortir a fer esport o esbarjo. Tinc una incompatibilitat manifesta. I és que a mi no em van gens bé. M'explicaré: Pel matí em va fatal sortir a les 10, atès el recorregut que faig sovint tot caminant és d'una hora i mitja, vol dir doncs que arribaria a casa a dos quarts de dotze (11:30h am), però hi ha un problema, a les 11 en punt des del començament del confinament, amb la Nuri fem el vermut, i ha de ser a les onze, no a dos quarts de dotze, per tant que he fet, doncs reduir el temps de caminar a una hora, i la que no faig servir d'onze a dotze no me la puc guardar per la tarda, i això que m'aniria bé sortir de 6 a 7 (18 a 19h pm), més de de 7 a 8 (19 a 20h pm), perquè us preguntareu?. Doncs per què tambè des del confinament m'ha donat per sopar cada dia amanida llevat dels divendres que toca coca de full amb crema cremada del Forn Valero, i clar, l'amanida sofisticada que em faig, com hi ha raves, ceba, api, pebrot, maduixots, nous i barreja d'enciams i herbotes variades, s'ha de preparar i porta una mica de feina, i a casa sopem a dos quarts de vuit (19:30h pm), o sigui que no puc sortir a les 7(19h pm), per 15 minuts no val la pena ja sortir..
'Confieso señoria' que per la tarda surto a un quart de set (18:15h pm), així puc estar de tornada a un quart de vuit (19:15h pm), Si! ja sé que me la jugo i algun agent de la llei i l'ordre degudament uniformat em pot multar o detenir, però la vida del jubilat ja és per se de poc risc i una mica d'adrenalina també va bé. S'ha de tenir en compte que en ser territori Mossos d'esquadra no em puc manifestar per protestar davant d'aquesta injustícia horaria, que els nois de l'Homer no s'estan d'endergues a l'hora de reprimir les manis, i tampoc puc anar a San Blas a manifestar-me que allí si es pot fer, però m'agafa lluny i no nomès en la distancia sinó en la ideologia de la protesta.

No anem bé, un país on es manifesten els Cayetanos, els terraplanistas i els covidiots sense ser reptimits per els senyors agents de la llei i l'ordre, no és un país seriós, i des de la República semi independent de la Creu Alta, protesto enèrgicament, no servirà de res, però dit queda.


Amb la cosa aquesta del confinament estan passant coses estranyes, i successos quasi paranormals, sense anar més lluny, els cignes del parc Catalunya varen tenir descendència com podreu veure a la foto, però a la feliç parella l'alegria de la seva paternitat els ha durat ben poc, un parell de dies. Uns malfactors han segrestat als petits cignes, per vendre'ls al mercat negre - diuen els de DS -, o al blanc diria jo, però la questió és que han desaparegut, si els veieu truqueu als mossos de l'Homer o a l'Ajuntament, però aviso que no hi ha recompensa.  BONA NIT I BONA SORT.