L'escriptora de Poble Sec, Júlia Costa, ha estat guardonada (es diu així?) amb la Medalla d'Honor de Barcelona 2020. Ho ha publicat en Miquel al seu blog: Des d'aquí felicitar-la, i donar-li ànims perquè segueixi amb la labor tan complexa d'escriure, d'explicar-nos coses i d'explicar-nos la situació del seu barri, El Poble Sec, que tan bé queda reflectit en la seva obra.
En uns temps tan difícils i complexos com els actuals, una bona noticia com aquesta és una alegria que vull compartir amb Júlia, per haver obtingut aquest premi més que merescut. Felicitats Júlia!
Tags:
- ACTUALITATS 3
Totalment merescut! Enhorabona!
I.... Salut.!!!!
Premio al esfuerzo y talento de una mujer que ha escrito miles de frases sobre el Poble-Sec meticulosamente escogidas y muy reveladoras y atinadas. Una escritora de alto calibre que me ha llevado a dos pasos de su casa.