💭"Un epidemiòleg és un metge de capçalera que ha fet un curset". No són les paraules d'un parroquià a la barra d'un bar, amb un escuradents a la boca i tres cigalons d'anis coll avall. Les ha dit ni més ni menys que el jutge que ha reobert els bars a Euskadi. El magistrat Luis Ángel Garrido, president de la Sala del Contenciós-Administratiu de Tribunal Superior de Justícia d'Euskadi, va participar dilluns passat en una tertúlia a Ràdio Popular de Bilbao, un dia abans que es fes públic l'acte d'aquest tribunal. Allà va donar arguments del nivell dels següents:
"Suposem que pugen un 2.000% les malalties de transmissió sexual i arribo jo, el gran epidemiòleg de la zona, i dic: molt fàcil, estiguin vostès dos anys sense relacions sexuals i baixarà la corba, i que ara et diguin que perquè el virus es redueixi té vostè que quedar-se a casa, no parlar amb ningú, no anar a cap espectacle teatral ", va assegurar. "Això ja li passava a la gent a l'Edat Mitjana", va afegir també.
La Societat Espanyola d'Epidemiologia(SEE) ha emès un comunicat, rebutjant les seves "desafortunades" afirmacions i exigint una rectificació. La Cadena Ser va revelar aquest dimecres que Garrido llueix en el seu perfil de WhatsApp la frase "No more lockdown" (No més confinament), el títol d'una cançó de Van Morrison. En paraules de Groucho Marx: Garrido pot ser que sembli un idiota i parli com un idiota, però no deixeu que això us enganyi. Realment és un idiota"
El anterior comentario tenía un dato errado, y esto es muy serio. Por eso lo he suprimido y rectificado.
ResponEliminaMira FRANCESC, no tengo idea de derecho ni de Sanidad, pero si de Lógica aristotélica. Elpoder Judicial está para juzgar, no para emitir valoraciones sanitarias, porque ahí, si no tienen idea, y sanidad está para dictar normas que hagan salvar vidas en una pandemia que lleva un año y casi ochenta y cinco mil muertos (250 diarios de promedio desde el 14 de marzo del 2020 y por el INE).
Y a partir de aquí viene todo lo demás.
1) Nuestro PIB, basado en el turismo, los bares, los restaurantes, los chiringuitos y los hoteles, que se acerca al 14% nacional, frente al 1% alemán en el sector.
2) Nuestra nula ayuda al sector de la restauración, basado en anular el IBI, los cánones fijos de gastos, los trimestres de la renta, etc...
3) la presión de los grandes distribuidores (Sol Daurella, por ejemplo) y/o Cocacola, que ha dicho que en España las ventas le han bajado un 51´5%
4) El abandono total de enfrentarnos con un presupuesto directo al I+D, teniendo como tenemos la materia prima del Sol, el agua de mar y el viento.
5) La despoblación peninsular del interior, abandonando la colocación de red óptica y fibra para los futuros jóvenes que no sólo quieran cultivar patatas en el campo, sino trabajar desde él.
6) Y una clase política de visión cortoplacista cuatrienial, donde el problema de "que-hay-de-lo-mio- es lo prioritario, dado que todo va en ristras de la posición que uno ocupa en la lista del papeo.
Nos enfrentamos a un futuro desolador para los jóvenes, donde los jueces hacen de virólogos, la ciencia es tratada como brujería y los restauradores y camareros pasan delante de los médicos y enfermeros, pues al final los que se juegan la vida y quitan la mierda son estos últimos.
Todo va de la mano, FRANCESC. Es la decadencia de la sociedad en su conjunto.
Doncs si, és la decadencia d'una societat, els barbars han guanyat.
ResponEliminaSalut
Barbaros togados.
ResponElimina