La ONCE està instal·lant les noves casetes per la venda del 'cuponsito' i la resta de les seves cartulines joganeres, alló de 'la il·lusió de tots els dies'. El disseny és modern i cridaner, encara que interiorment pateixi el fet d'estar dissenyades des d'un despatx i no pels usuaris que l'han d'ocupar moltes hores cada dia, pero como diu el Manel, ja m'hi acostumaré, és questió de temps. Però del que realment m'interessa parlar és del logotip de l'ONCE amb aquests colors grocs i verds tropicals, verd lloro diria jo i groc plàtan verd. 

El verd és un color complex i difícil d'administrar, ho saben prou els pintors de paisatges, però hi ha un verd concret, un to de verd que és perfecte i que segurament seria molt més addient per la seva sobrietat, es tracta del que en podriem dir 'Verd Morgan' el color verd dels classics esportius Morgan britànics. És el verd perfecte, ideal, dissenyat per l'únic automòbil interessant que s'ha fabricat des del principi de l'automoció. Les casetes de l'ONCE, hi sortirien guanyant si en comptes del verd lloro i posaven el verd Morgan, i de pasada milloraven l'habitabilitat del seu interior, els seus venedors ho agrairien. Tampoc acabo d'entendre d'aquestes noves casetes que hi hagin inscripcions a l'exterior en braillie, en mida maxi, llevat que sigui només un detall, una gentilesa cap als usuaris de les mateixes. Espero que el Sr. ONCE prengui nota de les meves suggerències, d'una avorrida i plujosa tarda d'estiu, d'un Agost rar que sembla més un mes Octubre. I, ja posats, atès que sóc comprador del 'cuponsito' desde 1970, podria ser que alguna vegada em toqués el premi, gràcies.