El dia que jo vaig nèixer era dilluns, 12 de març de 1945, el pare i la mare alguna vegada ja de gran quan els hi havia preguntat no recordàven quin dia de la setmana havia nascut, nomès recordàven que m'havia costat molt sortir. Que era dilluns, ho he trobat a Google. El dia que jo vaig nèixer va morir Anna Frank, i un dotze de març va néixer gent tan dispar com Lizza Minelli, Jack Kerouac, Jesus Gil y Gil y tal y tal, Javier Clemente, Al Jarreau i el meu admirat Miguel Gila.
A la vista del variat mostrari de personal nascut el mateix dia, diria o gosaria afirmar que això dels horòscops és una camama, encara que per ser un geni, es veu que s'ha de nèixer un dilluns a la tarda, un dimarts o un dissabte al matí, segons ha estudiat un estudiós rus amb poca feina. De poc no compleixo un dels requisits per a ser un geni, jo vaig néixer la matinada del diumenge al dilluns. 
Segons l'horoscop. si has nascut el 12 de març, ets una persona valenta, decidida i forta. Encara que ets Peixos i tens el teu costat més sensible i emocional, tens prou fortalesa per fer front a situacions complicades i fins i tot algunes decepcions. Utilitzes i aprofites la teva experiència i el teu passat per aprendre i enfrontar-te al present. Després dels obstacles que la vida et posa al davant, tu evoluciones. No et quedes plorant o amargat per tot allò que ha passat. I això et converteix en una persona molt especial…
El dia que jo vaig néixer el món ja existia, i el futur fotut, només faltava escriure'l en un diari, com Ana Frank, mentre, Miguel Gila, que segons deia, el dia en què va néixer, la seva mare no hi era, persistirà eternament  en la memòria col·lectiva de molts de nosaltres.