Curiosa la història, aquesta de l'hora de lligar a Mercadona, que sembla que ha sortit de Tiktok, és una d'aquestes coses que apareixen a Espanya per generació espontània. En tot cas, és evident que aquest país nostre no ens deixa de sorprendre. Sembla que tot va començar a Sevilla. "Això ha estat una cosa que ni somiant-ho et passa". Qui parla és Vivy Lin i el seu rostre, es pot dir sense equivocació, ho ha vist mitja Espanya. Ella és una de les dues protagonistes del vídeo del moment, el de l'hora de lligar a Mercadona. El seu TikTok, on explicaven que de 19:00 a 20:00 hi ha persones que més que a fer la compra, acudeixen a aquest supermercat a la manera Tinder i es llançaven a comprovar-ho, va camí del milió i mig de reproduccions, i d'ençà que ho van publicar, les xarxes socials s'han inundat de comentaris, mems i bromes. "Que s'hagin fet ressò totes les televisions, diaris, que s'hagi fet ressò Netflix... a mi em sembla desbordant", reflexiona.
Aquest èxit, que ara els sobrepassa, ni s'ho imaginaven. Com assegura per telèfon a El HuffPost, ni estava guionitzat, ni preparat: "Jo soc actriu, treballo a Canal Sur, a la tele, en un programa que té a veure amb xarxes, però això és una loteria. És una cosa que un tira sense pensar que funcionarà o que tindrà aquesta repercussió”. El vídeo el va gravar amb Carla Alarcón, amiga i companya de feina: "Jo faig humor i ella treballa amb el públic". En sortir de treballar, Vivy —humorista, monologuista i presentadora—, se n'anava a l'hotel, perquè és de Màlaga, però s'allotja a Sevilla per als enregistraments. En aquell moment, una va proposar: "Escolta, me'n vaig a Mercadona". "Doncs vinga, jo també", va dir l'altra.. Aquesta deu haver estat la campanya publicitària més mediàtica i econòmica de Mercadona, que ja podria tenir algun detall vers la monologuista i la seva companya.
Mentrestant, els mitjans de comunicació estan ocupats a compadir-se de la pobra gent a qui se li han acabat les vacances d'estiu i ha de començar a treballar. Ofereixen diversos consells sobre com suportar aquesta desgràcia, però obliden el més obvi, no tenir vacances, o fer-les al septembre. Ah! i també han tornat, com cada any a finals d'agost, els anuncis de col·leccionables a la televisió, de moment els de Planeta Agostini, sobre un cotxe de Fast & Furious, Les novel·les d'Isabel Allende, o la construcció del ninot d'Iron Man. Tot està en ordre, tot està bé, en espera de quan arribi setembre.
No sé si se liga, pero que hay una hora para ligar precios bajos, ofertas en fresco de pescado, carnes, es una realidad. Es la última del día, cuando ya no hay tanta gente. Ves como personas con carros casi vacíos ,dan vueltas esperando las oportunidades, incluso preguntan con toda naturalidad a las empleadas, si van a bajar aquello u lo otro. El sábado a última hora es muy fácil ligar.
ResponEliminaSaludos.
Vaya vaya, habrá que ir los sábados, aunque el Mercadona más cercano me pilla lejos de casa, antes tengo Condis, Condis express, Consum, Dia y los paquis del barrio.
EliminaSaludos.
Me gusta el Lidel, y después el Consum,. La gente es muy amable, de verdad. Bueno, todos son ambles, los del Mercadona también.
ResponEliminaPerò es veu que a Mercadona es lliga més, clar que nosaltres ja....sopetes i tetes.
ResponElimina